poniedziałek, 15 lipca 2013

WITAJCIE, zapraszam na mojego bloga o wszystkim co spotyka kobietę po 40.....

Nie wiem dlaczego założyłam tego bloga, tak jakoś nasunęła mi się stronka do utworzenia i poszło, to był impuls. Skoro zaczęłam to piszę ten tekst z ciekawości, jak będzie wyglądał, gdy go opublikuję, na moim blogu.  Ciekawi Was kim jestem, więc kobietą po czterdziestce, która po ukończeniu studiów i zdobyciu tytułu inżynier magistra myślała, że świat należy do niej. Rozpoczęła pracę w jednej z firm ubezpieczeniowych i nawet w krótkim czasie udało mi się wspiąć dość wysoko, później kolejna praca w kolejnej firmie ubezpieczeniowej wyższe zarobki, wyższe stanowisko i czas leciał. Moja mała córeczka - miała 2 latka, jak została z nianią, rosła bez mamy. Ciągłe wyjazdy, praca po godzinach w domu, wtedy wydawało mi się, że tak powinno być. Jednak któregoś pięknego dnia zobaczyłam, że ona ma już 6 lat, a ja nie miałam czasu, aby spokojnie wyjść z nią na spacer, pobawić się lalkami, czy po prostu spędzać czas.....
Tego dnia postanowiłam zrezygnować na jakiś czas, z pracy by zająć się dzieckiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga