wtorek, 16 sierpnia 2016

Fajne Wnętrze na swoim, zapraszam na nową stronę

Kochani miło mi zaprosić Was na nową stronę bloga, Kobieta po Czterdziestce, zmienia nazwę na 

Fajne Wnętrze:) 

Teraz będziemy się spotykać pod tym linkiem:


Mam nadzieję, że nowa odsłona Wam się spodoba.

Udało mi się przenieść bloga dzięki Kasi Aleszczyk z e-kreatywnie. Gorąco polecam wszystko szybko, profesjonalnie.
Niestety ze względu na zmianę utracę obserwatorów z bloggera, dlatego proszę o zapamiętanie nowego adresu, dla przypomnienia: 


12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że będą notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za informacje :) Trzeba zobaczyć nową odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za informację :) Koniecznie trzeba odwiedzić. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwiedziłam. Równie fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawiam tutaj ślad po sobie i lecę odwiedzić nowy adres. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwiedzę koniecznie!
    Zapraszam do mnie. Inspiruję zegarami :)
    http://heandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo, bardzo pozytywnie! Podoba mi się ten blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zostawiam ślad po sobie :) Czas na odwiedziny, udaje się na nowy adres :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...