wtorek, 2 sierpnia 2016

DIY przygotowane wspólnie z Homebook.pl - filcowe pudełko

Kochani mamy połowę wakacji, większość z Was już po urlopach, niektórzy zaczynają myśleć o szkole swoich maluchów. Jeszcze inni robią generalne porządki wykorzystując wolny czas. Zarówno maluchy, jak i my mamy mnóstwo drobnych przedmiotów. Do przechowywania różnych drobnostek doskonale nadają się pudełka. Z myślą o Was wszystkich wspólnie z Homebook.pl, przygotowałam krótki instruktaż, jak w prosty sposób wykonać pudełko z filcu.

Macie ochotę się nauczyć?

Dodatkowo nakręciliśmy krótki filmik.




Potrzebujesz:
  • pięć kawałków grubego, sztywnego filcu
  • grube nylonowe nici
  • gruba igła
  • nożyczki
Wytnij ze sztywnego grubego filcu 5 prostokątów. 3 o identycznych wymiarach na dłuższe boki oraz spód oraz 2 mniejsze, które będą stanowiły krótsze boki.




Złóż dwie przylegające do siebie płaszczyzny pudełka i połącz je szwem dzierganym. 
W ten sam sposób scal wszystkie krawędzie.





W taki sam sposób możemy wykonać również inne przedmioty, ja na przykład uszyłam wkład do kosza drucianego, o którym pisałam tutaj.
Teraz obiecany film:




Zdjęcia, opis i film pochodzą ze strony serwisu Homebook.pl,



19 komentarzy:

  1. Brawo! Jeszcze ze starym logiem szło :-) Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękne!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba !!! I pomysł i wykonanie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i funkcjonalne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pół roku temu takie same sobie pojemniki uszyłam tylko,że nie ręcznie a na maszynie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne, bardzo mi się podoba! Ja co prawda do szycia mam dwie lewe ręce, ale pojemnik wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Rzeczy zrobione samemu są dużo ciekawsze niż te kupione. Bardzo ładne i praktyczne jest to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  8. No gwiazd telewizyjna :) Kiedy Cię zobaczymy w PnŚ :) Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Odnalazłem na Twoim blogu wiele fajnych pomysłow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! :) I ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako dziecko w szkole zrobiłam podobne pudełko z pocztówek :) Super sprawa! Uwielbiam takie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również robiłam pudełko z pocztówek :) do dziś stoi u mnie na szafce i przypomina mi o czasach dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również mam u siebie pudełko z pocztówek :) Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. O super pudełko! Z chęcią sam takie zrobię! Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...