wtorek, 12 lipca 2016

Wasza lista rzeczy must have w domu

Kochani, ostatni post "10 trików zwiększających komfort domu" bardzo przypadł Wam do gustu. Moja list została przez Was uzupełniona, dlatego postanowiłam zebrać wszystko w dodatkowym poście.





Lista moich Czytelników, rzeczy must have w domu:

1. Kominek, może być z płaszczem wodnym, z rozprowadzeniem ciepłego powietrza lub zwykły.
2. Spiżarnia.
3. Duża ilość gniazdek, przynajmniej po 3 w każdym pomieszczeniu.
4. Taras lub balkon.
5. Duża ilość szaf.
6.Duży blat roboczy w kuchni.
7. Dobrze wyposażona kuchnia, porządny sprzęt AGD.

Każdy z nas jest inny i mamy różne wymagania, potrzeby.
Myślę jednak, że podstawą w domu jest jego atmosfera oraz to, aby mieszkańcy dobrze się w nim czuli.
A, jakie jest Wasze zdanie?




Mam dla Was jeszcze jedną ważną dla mnie informację.
Zostałam przyjęta do Klubu Kobiet z Pasją, prowadzonego przez miesięcznik Moje Mieszkanie.



28 komentarzy:

  1. Gratuluję przyjęcia do Klubu Kobiet z Pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam w najnowszym MM, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trafna lista! I oczywiście gratulacje z przyjęcia :) które by chyba wymagało przyjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla wielu Polaków to nie must have w domu, ale marzenia, miłe nie powiem i bardzo ułatwiające życie, ale bądźmy szczerzy ilu z nas będzie na nie stać. Gdzieś czytałam że 88% Polaków mieszka w blokach z wielkiej płyty, gdzie nie będzie kominka czy wielkiej kuchni i innych bzdur, które wypisujecie. Inaros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swiete słowa!

      Usuń
    2. Marzenia są po to, aby je realizować;) A, My podpowiadamy, jakie można mieć:)

      Usuń
    3. Bez przesady, większość z tych punktów to raczej standard niż wydumane marzenia, a pozostałe z odrobiną chęci i determinacji niemal każdy może zrealizować :)

      Usuń
  5. Kochana jak tylko kupiłam gazetę MM to od razu Cię rozpoznałam:) Moje gratulacje!! TY, twoja twórczość oraz blog zasługujecie na to:)
    ściskam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Balkon/taras i dobry sprzęt to wg mnie najważniejsze :) ale spiżarnia też świetna sprawa.
    Gratulacje serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym jeszcze dodała - w ramach marzeń - plus jeden pokój więcej niż jest zwykle ;-) Zawsze brakuje pomieszczenia na biuro/na warsztat/na gościnny/na magazyn ;p

    Taki klub to COŚ! Gratuluję!:-*

    (Ja czytam, czytam, ale nie zawsze mam czas na komentowanie. Jestem!:-*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to tak jak ja u Ciebie;) Zawsze czytam, a nie mam czasu na komentarz:) Ten pokój to dla mnie ważny warunek, nie pisałam o nim bo..., jak piszesz w ramach marzeń, a nie must have:)

      Usuń
  8. Dodałabym jeszcze pomieszczenie gospodarcze na pranie, suszarnie itp:-) Mam a i tak ciągle mało miejsca:-) Ps. gratulacje Kochana Pasjonatko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja nie mam i mam z tym wieczny problem;)

      Usuń
  9. Najserdeczniejsze gratulacje:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z listą trudno się nie zgodzić. Cudowne pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To może być też moja lista, dodałabym jeszcze tylko duży stół(jadalnia) i już z moją rodzinką mogę się wprowadzać(czyt. z mężem i psem).Jak otworzyłam MM to od razu widziałam Twoje zdjęcie, serdecznie gratuluję kochana, zasłużone miejsce, nie mogło Cię tam zabraknąć :-))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...