poniedziałek, 13 czerwca 2016

Szybki sposób na odnowę stołka DIY z Homebook.pl




 Moi mili Czytelnicy:) Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze. Nowych Odwiedzających witam serdecznie, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Dzisiaj wspólnie z Homebook.pl, pokażemy Wam, jak w prosty sposób dać drugie życie starym stołkom i taboretom. Ja wykorzystałam taboret lekarski.

Poniżej filmik instruktażowy i dokładny opis.


Potrzebujesz:
  • stary taboret lekarski
  • farba w sprayu
  • gąbka o gr. 3 cm
  • klej
  • kawałek grubego materiału, filcu
  • dziurkacz biurowy / nożyczki
  • gruby ozdobny sznur
Etap pierwszy - malowanie
Pomaluj stołek farbą w spray'u. Pracę tę wykonaj na zewnątrz, ponieważ rozpylona farba długo utrzymuje się w powietrzu i osiada w niepożądanych miejscach.
Etap drugi - tapicerowanie
Po wyschnięciu mebla, do siedziska przyklej gąbkę o grubości około 3 cm. Następnie z grubej tkaniny o mięsistym, zwartym splocie, np. filcu wytnij okrąg o średnicy większej o 15 cm niż wielkość siedziska. Otwory do przeciągnięcia ozdobnego sznura najwygodniej i najłatwiej wykonać posługując się dziurkaczem biurowym.






Zdjęcia i opis pochodzą ze strony Homebook.pl.
Mam nadzieję, że się Wam podobało.
Do napisania,
Aga

28 komentarzy:

  1. Niby nie dużo, a jak się odmienił :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... ale pięknie kochana:)
    ściskam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś cudo po prostu! Od dłuższego czasu pomalutku wprowadzam złote akcenty do naszego domu i przymierzam sie do pokoju starszej córy a pomysł z krzesłem fenomenalny więc chyba podkradnę:-))) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam identyczny strasznie obdrapany i myślę co z nim zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha jak ja lubię takie metamorfozy :-)
    Czekam na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana metamorfoza! Stołki lekarskie robią teraz furorę we wnętrzach, a im bardziej odrapany tym lepiej :) Sama nie jestem fanką vintage, ale podoba mi się kształt stołka, więc ta wersja bardzo mi odpowiada. Złote akcenty fajnie urozmaicają aranżację i dodają mieszkaniu blasku. No a dzięki tapicerowanemu siedzisku stołek staje się całkiem wygodny : ) Oby więcej takich DIY! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rób więcej takich metamorfoz :) wychodzą ci super

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zgrabnie to wygląda. Ja to mówię, że przede wszystkim liczy się pomysłowość i wyrzucanie staroci to marnowanie ich potencjału.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Piękna metamorfoza i świetny pomysł :)
    Taboret prezentuję się bardzo elegancko.
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki stołek po dziadku, który był weterynarzem - zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna realizacja, gratuluję! uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ostatnio uwielbiam złoty z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, to eleganckie połączenie:)

      Usuń
  13. Jest przepiękny! Cudowne połączenie kolorów. Mam tylko jedno pytanie: te farba w sprayu nie zostawaia śladów np. na dłoni po przetarciu ręką? Ja używałam jej już w dwóch kolorach (srtebrny i miedziany) i niestety obie mają tą wadę :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...