wtorek, 3 maja 2016

Jak można nie zauważyć wiosny...

"Życie, życie, ach to Ty" podążając za słowami Marka Grechuty:)
Witam Was po tak długiej przerwie, witam z największą radością, którą mam w sercu:) Tyle uśmieszków, bo cały czas się uśmiecham do Was i do wszystkiego wokół! Dziękuję, że ze mną byliście, że ze mną jesteście:) Jestem po zabiegu i po operacji. Najważniejsze po wynikach, badań nie mam raka!!! Teraz, jeszcze tylko ostatnia prosta ostateczne wyniki po operacji i wracam do Was, pełna pomysłów i planów:) Będzie się działo. Kochani nawet nie Wiecie, jak bardzo się cieszę. Urządzanie wnętrz, tworzenie przestrzeni, odnawianie mebli, tworzenie nowych przedmiotów i wszelakich akcesoriów to moja pasja, jednak czasami życie płata figle i musimy się zatrzymać, tak było u mnie. Jednak ogromna chęć życia zwyciężyła. Ta chęć, to mój M, moje wspaniałe, ukochane Dzieci, to cała Rodzinka i Znajomi i to Wy Kochani:) Wiara i osobiste nastawienie to podstawa, ale w takich chwilach, najważniejsi są Ludzie, dla których wiesz, że warto, że musisz walczyć. Nawet przez chwilę nie odpuszczasz i nagle widzisz, że wiosna jest na dobre, że wszystko kwitnie i budzi się do życia, a Ty dostajesz tę szansę i też możesz się obudzić i doceniać życie:)










Do wesołego napisania,
Aga


25 komentarzy:

  1. Agusia zdrowiej i wracaj do swojej twórczości :) dobrze, że życie ma te piękne kolory :) A Ty się uśmiechasz :) Ściskam <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to cudownie, masz co doceniać i z czego być zadowolona.Zdrowi nie potrafią czasami tego docenić, że mają wszystko, bo najważniejsze w życiu jest zdrowie("...jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie, Kto cię stracił.") Ja Cię doskonale rozumiem :-) Zdrówka zatem i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim cieszę się, że zdrówko ok:))) Teraz wracaj do sił i do tworzenia tego co lubisz:)))
    Cudownie u Ciebie, jak zwykle, z przyjemnością wpadłam na małą chwilkę:)))
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci nieustającej pogody ducha i długiego pięknego życia. Szczęście i miłość już masz, więc niech zdrowie Cię też nie opuszcza. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Dużo zdrówka i pozytywnej wiosennej energii.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje i zyczenia powodzenia i zdrówka...Twoje słowa napełniły i mnie otucha i nadzieją a zwłaszcza, że trzeba sie obudzic i wrócić do zycia jak wiosna, zdrowie i rodzina najważniejsze, reszta to marność! Powodzenia:)Bea

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana całym sercem cieszę się, ze wszystko dobrze! Życzę Ci zdrówka i wiosny przez cały rok.
    ściskam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie!:)) Serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś zdrowia przed wszystkim.
    O wyniki się nie martw, na pewno będą dobre.
    Przechodziłam ostatnio też operację i kolejne prawie 3 tygodnie niepewności, ale mocno wierzyłam że wszystko skończy się dobrze :-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że wierzę:) Dla Ciebie również dużo zdrówka:)

      Usuń
  10. Bardzo cieszy mnie Twoja radość i pozytywne nastawienie i oczywiście fakt, że wszystko skończyło się pomyślnie.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze to mieć nadzieję i się nie poddawać i tym właśnie zwyciężyłaś, dlatego Jesteś i będziesz. Również, ważni są najbliżsi i przyjaciele, którzy wspierają i dźwigają ducha do życia i niech tak pozostanie na zawsze. Wracaj do zdrowia i niczym się nie przejmuj, a wyniki będą na pewno pozytywne. A zatem, ciesz się wiosną i wszystkim co ona i życie ze sobą niesie. Piękny wystrój i przepiękne kwiaty, a nade wszystko Twój wspaniały nastrój to mój klimat. Życzę Ci Agusiu przede wszystkim zdrowia i dużo radości oraz spełnienia marzeń, tych wszystkich o których marzysz by się spełniły. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale,że wszystko dobrze. Zdrowie to skarb nie do przecenienia. Pozdrawiam i życzę wspaniałego lata i wielu cudnych pomysłów. Pozdrawiam. Ula

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech Twoja radość trwa!! Serdeczności i uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś! Od początku wiedziałam i wierzyłam, że będzie dobrze! Szalenie się cieszę i wierzę, że teraz masz dużo większa werwę do zycia. Każdy czasem na pauzę i ona faktycznie przewartościowuje nasze życie, wiem co mówię. Buziaków moc i czekam na nowe pomysły i ich realizcaje!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała wiosna w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...