środa, 25 maja 2016

Debiut na Homebook.pl, mam dla Was film DIY

Witam Kochani i Kochane:)
Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny, wielkie buziaki:)
W tym tygodniu pojawił się filmik z moim udziałem emitowany przez Homebook.pl, jak zrobić podkładki ze sznurka bawełnianego, a także artykuł na stronie głównej, za co serdecznie dziękuję Redakcji:)  Zdjęcia pochodzą ze strony Homebook.pl. Wiem, wiem był już w moim wykonaniu podobny. Jednak, ten został nakręcony przez profesjonalistów i na pewno dużo więcej na nim widać. Serdecznie zapraszam.




Cały artykuł, w którym znajdziecie dokładny opis i szczegółowe zdjęcia, jak zrobić podkładkę, dywan, znajdziecie tutaj, zachęcam naprawdę warto.

A, tutaj dodatkowo film instruktażowy:






17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie przydatny:)

      Usuń
  2. Filmik pierwsza klasa. Ale ty kochana wyglądasz pięknie!!!!
    moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tutorial. Miło Cię zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. /refreszing/
    gratuluję debiutu! Mogłabym oglądać godzinami, ale chyba i tak bym nie zakumała,to naprawdę bardzo , bardzo trudne!
    Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No no świetnie, gratuluję :)
    Piękne robisz te podkładki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Fajnie, że Ci się spodobały:)

      Usuń
  6. Ja po prostu KOCHAM Twoje podkładki, zwłaszcza różowe❤❤❤:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie takie blogi z miłości i pasji! Mogłabyś napisać czy za kazdym nowym kregiem podwajasz polslupki czy tylko co ktores oczko? Zabieram sie za dywanik sznurkowy i ta informacja bedzie dla mnie bardzo cenna

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie takie blogi z miłości i pasji! Mogłabyś napisać czy za kazdym nowym kregiem podwajasz polslupki czy tylko co ktores oczko? Zabieram sie za dywanik sznurkowy i ta informacja bedzie dla mnie bardzo cenna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim okręgu podważam co drugie oczko, w następnym co trzecie, kolejne okręgi co piąte:) Następnie co ósme, pózniej na wyczucie. Mam nadzieję, że pomogłam:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...