wtorek, 15 marca 2016

DIY (film), jak zrobić perłowe pisanki

Święta zbliżają się coraz większymi krokami. Przygotowania czas zacząć! Wszyscy myślą o dekoracjach, sklepy oferują nam niezliczone gadżety świąteczne. Większość z nas skusi się i skorzysta z gotowych dekoracji. Jednak dużo Pań i Panów, przygotuje je samodzielnie, według własnych pomysłów lub podpatrzonych w sieci. U mnie, jak co roku królują te, które sama wymyślam i tworzę. Dla przypomnienia, ubiegłoroczną można znaleźć tutaj, a sprzed 2 lat tutaj. Jakie będą w tym roku po części domyślicie się z filmiku, który dla Was nagrałam. Pokazuję w nim, krok po kroku proste wykonanie pisanek z pereł. Kochani zapraszam:



Tak, tak u mnie w tym roku będą królowały perły:) Całość dekoracji pokażę w następnym poście. A, Wy jakie macie palny na tegoroczne dekoracje? Piszcie, jestem bardzo ciekawa.
Dziękuję za Wszystkie komentarze i odwiedziny. Witam nowych Czytelników.
Przyjemnych przygotowań,
Aga
Kilka fotek z ubiegłego roku.



7 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje i śliczne stokrotki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, Twoje dekoracje zachwycające. Bielutkie stokrotki cudne.
    pozdrawia wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam na następny post, będą dekoracje tegoroczne:)

      Usuń
  3. Stokrotki pierwsze wpadły mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://tbs24.pl byłam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...