poniedziałek, 8 lutego 2016

Nowości w Fajne Wnętrze i wygrana w rocznym konkursie Blog Grand Prix 2015

Witam was Wszystkich bardzo serdecznie:) Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze. Przez cały 2015 rok mój blog był oceniany w konkursie Blog Grand Prix 2015.
Zasady konkursu opisywałam tutaj. Miło jest mi podzielić się z Wami wspaniałą dla mnie wiadomością.
Kobieta po czterdziestce została nagrodzona pierwszym miejscem:)
Dodatkowo było przeprowadzane głosowanie wśród Internautów o tytuł Super Prix 2015, w tej kategorii również wygrałam. To dzięki Waszym głosom, serdecznie dziękuję.
Dziękuję również Organizatorom i Wszystkim Jurorom.





W ostatnim czasie powstało również kilka nowych puf i dywan.









26 komentarzy:

  1. Ogromnie gratuluję wygranych!Te pufki są cudne, jak i dywan.Tworzysz piękne rzeczy Agnieszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Cieszę się bardzo i gratuluję :) Buziaki i jeszcze więcej sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serdeczne gratulacje!!!
    A pufki są urocze i cudowne...
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają się moje nowe tworki:)

      Usuń
  4. Aga, wielkie gratulacje:) Brawo!
    Pufy są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, serdecznie gratuluję wygranej <3
    Pufki są świetne, dywanik też cudeńko :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję pierwszego miejsca:))) Robisz cudne rzeczy :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz piękne i ponadczasowe rzeczy Agnieszko i cieszę się, że mogę odwiedzać Twój blog. Ja jestem obecnie w fazie własnoręcznego powolnego remontu domu kawałeczek po kawałeczku. Staram się wykorzystać przedmioty, które towarzyszyły moim dziadkom i rodzicom, bo wierzę, że mają duszę :) widziały tak wiele :) marzę o dywaniku od Ciebie do kuchni, do kącika jadalnego, jeśli się zgodzisz, kiedyś gdy już przebrnę przez stadium remontu, poproszę Cię o zrobienie takiego. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe remontować dom po przodkach:) Oczywiście z przujemnością zrobię dla Ciebie dywaniki:)

      Usuń
  9. Fantastyczne pufy! Chciałabym mieć taką miętową, granatową i białą

    OdpowiedzUsuń
  10. EXTRA pufy! Bardzo mi się podobają - zwłaszcza czerwona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...