poniedziałek, 22 lutego 2016

DIY, jak zrobić dywan ze sznurka



Kochani, odpoczęłam w Zakopanym, pojeździłam na nartach, tego mi było potrzeba. Teraz ochoczo zajęłam się pracą. Dostaje wiele zapytań od Was, w jaki sposób, jakim wzorem robię moje dywany i podkładki? Postanowiłam się z Wami, tym podzielić. Materiał przygotowałam w postaci filmu wideo. Mam nadzieję, że okaże się pomocny. Musicie wiedzieć, że jest to mój debiut, jeżeli chodzi o nagrywanie video. Dość gadania zabieramy się do pracy.






Piszcie, czy podoba się Wam taka forma przekazu?
Jeszcze kilka moich nowych prac w wiosennych kolorach, zapraszam:)









37 komentarzy:

  1. Super filmik, gratuluję!Zręcznie Ci to idzie kochana, masz dryg!Miłej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje prace. Sama natomiast nie mam cierpliwości i polotu do takich ręcznych robótek. Wolę je zamówić u kogoś kto się na tym zna:)
    Super !!! Dobrze że odpoczęłaś, teraz masz nowe siły do pracy:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję:) Ja u Ciebie podziwiam zawsze teksty:)

      Usuń
  3. Świetnie, że zdecydowałaś się zrobić filmik. Marzy mi się samodzielne wykonanie takiego dywanika:) Serdeczności:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo naprawdę cudo.... kocham takie rzeczy.... jakę szydełko jest najlepsze i ile trzeba sznurka na ok 1 m średnicy dywanika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię szydełkiem 12mm:) Splot jest wtedy luźny:) Na dywan o średnicy 1m ok. 900m:)

      Usuń
  5. Świetny pomysł! Bardzo mnie zainspirowałaś, teraz tylko wolne chwile, odpowiedni materiał, odrobina chęci i może wykonam coś podobnego... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik :-) Ja walczę z prostokątnym !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne :) Przepięknie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik świetny :) A podkładeczki prześliczne i takie kolorowe, miłe dla oka :))
    Buziaki serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie dywany to super sprawa, mam nadzieję, że kiedyś takowy zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczniesz, to stwierdzisz, że to nie takie trudne:)

      Usuń
  10. Moja mama też potrafi takie cudeńka wyczarować, chyba zgłoszę się na lekcje, to wspaniałe zajęcie! :)
    Pozdrawiam,
    Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym bardzo mieć takie zdolności. PIĘKNE!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Te podkładki są przepiękne! :) Już od dawna myślę o zrobieniu dywanu ze sznurka, ale jakoś nie bardzo wiedziałam jak się za to zabrać. Szukałam wzorów, a tu proszę wzór sam w sobie spada mi jak z nieba :) Najprostszy wzór świata :) Dziękuję Ci za ten tutorial! Świetny debiut w nagrywaniu. Mam nadzieję, że będzie więcej takich filmików :)

    Pozdrawiam - Magda
    http://umatiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dywaniki. Spróbuję zrobić ale szare z grubszego sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne :) zapraszam do siebie na candy www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za ten filmik, gdzie wszytsko jest ładnie i elegancko wyjaśnione. Przymierzam się do zrobienia małego dywanika i na pewno skorzystam z Twoich wskazówek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Cudny jest ten Twój wzór i już prawie go załapałam. Mam tylko pytanie. Jak to robisz,że w Twoim dywanie nie ma przestrzeni pomiędzy łańcuszkami? U mnie pomiędzy jednym, a drugim mam przerwę :/ Będę wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak, będziesz robiła kolejne okrążenia, to się zbije i będzie, jak u mnie:) Sprawdź, czy na pewno wypijasz szydełko w pętelkę pod oczkiem:) Jak coś, to pisz:)

      Usuń
  17. Super sprawa i nie trudna to wykonania a efekt Wow !!!Możesz podpowiedzieć gdzie kupić taki sznurek , nie wiedziałam że takie coś istnieje -sznurek to mi się kojarzył tylko z takim do snopowiązałki Pozdrawiam , Hania

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze ale to swietnie wyglada. Tak szybko to Pani idzie ;)), bym chciala zaczac ale w ogole nie wiem jednak jak zaczac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna robota! mój sznurek jest trochę sztywniejszy, więc nie wygląda tak estetycznie... jakiej firmy używasz sznurka i jeśli można wiedzieć, gdzie się zaopatrujesz?
    pozdrawiam, Jolka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...