środa, 9 grudnia 2015

Świąteczny prezent dla Was - konkurs

Moi Kochani, zbliżają się najpiękniejsze Święta w roku, z tej okazji mam dla Was konkurs. 
Nagrodą w nim są cztery podkładki pod talerze ze sznurka bawełnianego o średnicy 30 cm. 
Osoba, która zostanie wylosowana, będzie mogła wybrać kolor podkładek z dostępnych w moim sklepie Fajne Wnętrze.
Zabawa trwa do 20 grudnia 2015 roku.
Zasady zabawy:
1. Osoby chętne do wzięcia udziału proszę o pozostawienie informacji w formie komentarza pod postem.
2. Polubienia i udostępnienia mojego Fan Page Fajne Wnętrze na Facebooku.
Zwycięzca zabawy zostanie wyłoniony drogą losowania. Ogłoszenie wyników 20.12.2015 roku w godzinach wieczornych.
Z nagrodzoną osobą skontaktuję się drogą mailową, aby ustalić kolor podkładek i adres wysyłki. Zapraszam gorąco do zabawy.

Ostatnie dni były dla mnie bardzo owocne, jeżeli chodzi o nowe produkty, powstał dywan ze sznurka o średnicy 180 cm, w kolorze grafitowym z odcieniem granatu, pufa i komplety podkładek.
















30 komentarzy:

  1. Ja póki co nic nie ma w domu niebieskiego, to nie mam z czym dopasować :( ale doceniam pracę! ;) bo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe podkładki i szacun za dywanik. Chętnie przygarnę taki podkładki,ale nie mam konta na fb i nie mogę spełnić warunków
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie masz konta na FB, a zostawiłaś namiar na siebie to będziesz barana pod uwagę:)

      Usuń
  3. Superowe podkładki i szacun za dywanik. Chętnie przygarnę taki podkładki,ale nie mam konta na fb i nie mogę spełnić warunków
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna marzę o gadżecie ze sznurka, sama chciałabym spróbować ale czas goni.. Biorę udział, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdolności!
    Chętnie spróbuję szczęścia.
    Na fb już zadziałałam :)
    To jeszcze pozostaje adres mailowy: hyryska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mi się marzy sznurek w moim domu...
    Cuda, prawdziwe cuda!
    Chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i oczywiście życzę powodzenia:)

      Usuń
  7. I ja marzę o podkładkach ze sznurka także zapisuję się do zabawy :)
    za dywan podziwiam wiem ile to wymaga pracy.
    na Fb polubiam i udostępniam jako Daniela Czapska
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja lubię sznurek i szydełko, dla mnie to przyjemność:) Życzę powodzenia:)

      Usuń
  8. Pani dzieła są tak piękne, że nie można przejść obok nich obojętnie :) z chęcią wezmę udział w konkursie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski mój ulubiony kolor piekne....pozdrawiam.
    Anna mada_65@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię kochana!!! Wszystko jest piękne!!!
    pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Z prawdziwym zachwytem oglądam Twoje dzieła :) dywanik jest dla mnie numerem jeden!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście i ja przystępuje do konkursu:) Udostępniłam na fb informacje o konkursie a Twój fan page lubię od dawna:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie różowe podkładki to moje marzenie, chcę takie, chcę i to bardzo!!♡♡♡♡♡♡♡♡♡Na fb jestem jako marilyn marilyn, a mój adres @ to maronmarlena@op.pl Czekam na wyniki z niecierpliwością :-) Buziaki :-***
    Ps.Dywan to moje drugie marzenie, oczywiście różowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem twoich zdolności beti.praca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne :) Wszystko:)) Podziwiam osoby, które maja zdolności i cierpliwość robienia na drutach lub szydełkiem. Nigdy nie miałam do tego cierpliwości:) Czy jak nie mam facebooka to też mogę wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  16. blog bardzo przypadł mi do gustu,
    zdecydowanie jest dla mnie /nie tylko z powodu wieku/
    kocham rękodzieło, Twoje /dzieła/ są takie piękne, piekne w swojej prostocie
    a zarazem eleganckie i gustowne
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. oczywiście polubione na fb. A.Pietrowska

      Usuń
  18. Chętnie przyłącze się do zabawy, chociaż pewnie nie wygram ;) a wtedy może będę miała mobilizację by samemu zacząć robótki ręczne :) pozdrawiam gorąco i życzę Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przyłącze się do zabawy, chociaż pewnie nie wygram ;) a wtedy może będę miała mobilizację by samemu zacząć robótki ręczne :) pozdrawiam gorąco i życzę Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polubiłam, udostępniłam i zgłaszam się na konkurs :-) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...