wtorek, 22 grudnia 2015

Blogowigilia,moja nagroda i wyniki konkursu o podkładki

Kochani  i Kochane:)
W tą sobotę po raz pierwszy uczestniczyłam w wielkim spotkaniu blogerów. Była to blogowa Wigilia, która odbywała się w Clubie Capitol w Warszawie. Poznałam wielu z Was osobiście i jestem pod ogromnym wrażeniem. Moja obecność tam, była możliwa dzięki Kasi z TwojeDIY i sponsorowi Konkursu "Blogi rozkwitną Poinsecją" firmie SIGMA International (Poland) LTD Sp. z o.o, od których otrzymałam zaproszenie.
Spotkanie, to było dla mnie szczególne, ponieważ zostały ogłoszone wyniki konkursu i okazało się, że moja aranżacja z gwiazdą betlejemską najbardziej się spodobała. Tak, tak moi Mili otrzymałam główną nagrodę Iphona 6 16g:) 
Bardzo dziękuję Kasi, Sponsorowi, a także Organizatorowi konkursu Agencji Vacaloca Nogal i wspólnicy Spółka Komandytowa.







Przyszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu, który ogłosiłam na moim blogu. Bardzo Wam dziękuję za zainteresowanie. W drodze losowania została wyłoniona zwyciężczyni:
Marilyn Marilyn
Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt w celu wyboru koloru podkładek i adresu do wysyłki.



13 komentarzy:

  1. z tego co widać po zdjęciach to spotkanie było udane. a dekoracja z gwiazdą betlejemska wręcz powalająca.gdzie kupiłaś to naczynie w którym prezentowana jest ta gwiazda na stole? dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naczynie ma chyba ze 100 lat, dostałam od teściowej:)

      Usuń
  2. Hurraaaaaa!!!!Wygrałam, wygrałam cudowne podkładki!!!Jestem mega szczęściarą!!!Dziękuję, dziękuję baaaardzooo!!! :-D :-D :-D :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i proszę o kolor i adres do wysyłki;)

      Usuń
    2. Co za fart, nie wierzę!!Takie cuda mi się trafiły :-) Gratuluję Iphona!!!Zasłużonego!Mój @ to maronmarlena@op.pl

      Usuń
  3. Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje Gratulacje ;-) inscenizację i otoczenie dla wigilijnej gwiazdy-stworzyłaś NIESAMOWITE. Pozdrawiam i życzę radosnych Świąt oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wigilijne spotkanie było bardzo udane:)
    Cudownych, rodzinnych i pełnych magii Świąt Bożego Narodzenia:)
    ściskam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Kochana! Wesołych i spokojnych Świąt oraz wszystkiego Naj w Nowym Roku! Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt kochana , spełnienia marzeń, realizacji wielkich projektów i dużo siły by ze wszystkim zdążyć na czas:) Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kochana Agnieszko, nadal się cieszę, że do Ciebie trafiła nagroda. Wesołych Świąt dla Ciebie i rodzinki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...