wtorek, 24 listopada 2015

Choinka w innym wydaniu

Witam, 
przedmiot dzisiejszego postu powstał dzięki Koleżankom z Facebooka, to One podsyłając mi zdjęcia zmotywowały mnie do podjęcia próby, ubrania manekina w świąteczne szaty:) Początkowo moim zamiarem było wykorzystanie żywych gałązek, zrezygnowałam z tego pomysłu, ponieważ był by zbyt krótkotrwały. Moi Kochani, manekin powstał z siatki hodowlanej, łańcuchów i pereł. Korpus pomalowałam najpierw białą farbą, a następnie pokryłam go złotym sprayem. Manekin bardzo ładnie wygląda ze światełkami. Zapraszam do oglądania. Ciekawi mnie Wasza opinia na temat takiej alternatywy dla tradycyjnej choinki.













Manekin do kupienia w Fajne Wnętrze.
Do napisania.
Aga



27 komentarzy:

  1. Rewelacyjny !!! oryginalny i jedyne w swoim rodzaju. Ubrałabym go w srebrzyste ledowe lampki i postawiła jako główną ozdobę np. sypialni:)
    Super:) Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ze srebrnymi też będzie pięknie wyglądał :)

      Usuń
  2. Niesamowity pomysł. Manekin cudnie wygląda wystrojony w świąteczne klimaty :)
    Ściskam serdecznie, Agness:*

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACYJNY pomysł!!!!! Wprowadza w świąteczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jaja!! nie wierzę - jest świetna. Na prawdę wyjątkowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej kreacji to i święta i Sylwester będzie super udany :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle oryginalny pomysł, rzeczywiście jako kreacja sylwestrowa wzbudzałaby niemałe zainteresowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ oryginalny pomysł! W bardziej stonowanej formie, na siatce poprzyczepiałabym jakieś świąteczne ozdoby albo pióra :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny i bardzo odświętny manekin!!!
    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Kochana ! Ja w takie choinki to wchodzę ale chyba bym bez glowy chodziła albo mój mąż ze mnie by tego manekina zrobił a potem przyodział :)
    Trafione w mój gust jak nic !

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, do sypialni by się zmieścił;)

      Usuń
  10. Jak kilka poprzedniczek dałabym lampki w jednym kolorze, że nie było tak pstrokato (matko, to piszę ja, kobieta kochająca kolory..)
    Świetny, kreatywny sposób:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się uśmiałam:) Ty i bez kolorów:) Powiem szczerze, że miały być w jednym kolorze, ale takie miałam pod ręką:)

      Usuń
  11. Takiej oryginalnej choineczki to nigdy nie widziałam.Jedyna i niepowtarzalna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, widzę, że już czujesz klimat świąt, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Manekin ślicznie świątecznie przystrojony , genialny pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...