wtorek, 15 września 2015

Stare drzwi, jak można je ponownie wykorzystać?

Mamy piękną jesień, znowu jest słonecznie i ciepło, aby taka pogoda trwała, jak najdłużej.
Stare drzwi z odzysku już od pewnego czasu pojawiają się w aranżacjach zarówno domów, jak i lokali użytkowych. Według najnowszych doniesień Dagmary z bloga Forelements.pl z targów w Paryżu, nadal będą modne w następnych sezonach. Takie drzwi w moim domu pojawiły się już jakiś czas temu. Służą mi do najróżniejszych aranżacji. Kilka razy pojawiały się w innych postach. Dzisiaj postanowiłam zebrać to w całość, może kogoś zainspiruję. Wykorzystałam je jako element dekoracji klatki schodowej. Podczas Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocnych są doskonałym tłem dla ozdób świątecznych. W ostatnich miesiącach wpisały się w wystrój tarasu. O wykorzystaniu praktycznym w postaci siedziska na huśtawkę, większości z Was nie muszę wspominać. Kochani zapraszam do oglądania i komentowania z przyjemnością poznam Wasze opinie na ten temat?

Pięknego tygodnia.
Aga














37 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że u Ciebie wszystko dobrze wygląda :) Wersja na tarasie podoba mi się wyjątkowo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ja osobiście lubię wersję świąteczną :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne są te Twoje aranżacje , może kiedyś wykorzystam ten pomysł u siebie .Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie to w każdej wersji drzwi prezentują się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne !!! W każdym wydaniu:) Same w sobie są piękne, tak więc można wykorzystać je na wiele sposobów:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że są piękne Agato, długo się zastanawiałam, czy je postawić, ale teraz pasują mi wszędzie :)

      Usuń
  5. Genialne pomysły. Huśtawka bije wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aranżacje z drzwiami w roli głównej. Fajne jest to, że możesz je do woli przenosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wprawdzie ja ma kilka sztuk, ale rzeczywiście jest to przenośna dekoracja :)

      Usuń
  7. Świetnie wyglądają. Wielkie brawa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie mogłam się przekonać wcześniej, śle teraz nie wyobrażam sobie domu bez nich ;)

      Usuń
  8. Takie stare drzwi pięknie wyglądają w świątecznych odsłonach, tak romantycznie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również te świąteczne wydania są najbardziej romantyczne:)

      Usuń
  9. Jesteś kochana dla wszystkich inspiracją! Wszystko mi się bardzo podoba!!!
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aż dostałam kopa do dalszej pracy, po takich komplementach:)

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoją pomysłowość :) Mi tez najbardziej podobają się drzwi na tarasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło mi się zrobiło, dziękuję, pomysły same przychodzą:)

      Usuń
  11. A wiesz, ze szukam takich drzwi? Twoje pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie aranżacje mi się podobają, huśtawka też jest swietna, ale serce skradły mi te Twoje manekiny...hmmmm, przydałby mi się jeden...

    Pozdrawiam:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym je wstawiła jako zwykłe drzwi bardzo chętnie. Lubię takie stare w kamienicach lub wiejskich domach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, jednak to już by było poważne wyzwanie, które wiąże się z remontem generalnym:)

      Usuń
  14. Huśtawka z drzwi, sporo roboty ale wygląda przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kreatywnie :) Chyba dzięki temu postowi pokuszę się o kolejny projekt DIY :)
    Pozdrowienia z odświeżonego My Sweet Dreaming Home :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju! Świetna inspiracja! Tyle możliwości a to tylko zwykłe drzwi! Za niedługo święta...a twoje drzwi można tak ładnie przystroić! Nie zapomnij zrobić o tym post. Chętnie zobaczę :) co do manekinów to również mi się podobają! bardzo fajne dekoracje masz! Mimo iż ja mam inny styl w domu to lubię podpatrywać inne style :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale swietne pomysly! Laweczka wyglada bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie i pomysłowo Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...