poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Dekoracje na przyjęcie dziecka DIY


Kochani, dziękuję Wam Wszystkim za odwiedziny i komentarze:)
Posyłam wielkie buziaki.
W minioną sobotę organizowaliśmy przyjęcie urodzinowe dla naszego pięciolatka. Młody życzył sobie, aby tort i dekoracje były "batmanowe", jak to określił.
Nie było innego wyjścia, trzeba było je zaprojektować i stworzyć.


Kolorystyka musiała być żółto-czarna.
Dekoracja składała się z następujących elementów:
1. Z brystolu wycięliśmy różnej wielkości loga Batmana, w kolorze czarnym i żółtym.



2. Żółte balony.



3. Na stół uszyłam z czarnego lnu serwetki, żółte świeczki i oczywiście bukiet żółtych róż.







4. Najważniejszym elementem układanki był oczywiście tort. Masę, którą został pokryty zabarwiłam czarnym barwnikiem, logo batmana żółtym.



Urodziny się udały, nasz Młody zadowolony :)
Przesyłam buziaki
Aga








14 komentarzy:

  1. Super dekoracje, a tort mistrzowski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Sama chętnie wzięłabym udział w takiej imprezce :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Eleganckie przyjęcie w sam raz pasuje do podwójnego życia Batmana

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie przyjęcie w sam raz pasuje do podwójnego życia Batmana

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna dekoracja, bardzo pracochłonna i zwala z nóg . Pozdrawiam ,Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, mi się podoba :)
    Mój blog Ma i Bla
    przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ślicznie wyszło, widać, że wszystko bardzo starannie dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra! Mama się bardzo postarała i napracowała. To ja już sobie wyobrażam co tam się działo....

    OdpowiedzUsuń
  9. Odjazdowe! Jesteś zdolna niesłychanie:-) i jeszcze tort handmade? Hellołłłł???:-) Nie myślałaś o aranżowaniu imprez zewnętrznych?:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudnie udekorowane , pięknie wygląda połączenie kolorów - biel z żółcią i czernią :) Jubilat na pewno był zachwycony a ja jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Najlepsze życzenia dla Jubilata :)
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szał po prostu, świetne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem tej dekoracji, coś niesamowitego! Ale radość dla jubilata! Mój synek na pewno byłby zachwycony przyjęciem w tym stylu.
    Ogrom pracy - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...