wtorek, 30 czerwca 2015

DIY bukieciki dla gości weselnych

Kochani dziękuję Wam wszystkim za to, że odwiedzacie mojego bloga, komentujecie :)
Serdecznie i z wielkim uśmiechem witam nowych Czytających :)

Długo mnie nie było, bo i czas był bardzo mocno napięty pracą.
Mianowicie w ubiegłą sobotę mieliśmy ślub i wesele najmłodszej siostry mojego M. Moja córa została poproszona o trzymanie obrączek ślubnych i przypinanie bukiecików gościom weselnym. Postanowiłam sama zrobić bukieciki i wszelkie akcesoria w postaci ozdobienia koszyczków na powyższe, koszyczka na cukierki, serduszko pod obrączki. Okazało się, że uszycie 180 sztuk bukiecików to bardzo pracochłonne zajęcie.

Do wykonania wykorzystałam pięć kolorów aksamitek, o dwóch szerokościach:
- 9 mm - biała, jasny róż pudrowy, ciemny róż pudrowy z odcieniem fioletu,
- 5 mm - biała, różowa.
Perełki o średnicy ok. 10 mm.
Maszyna do szycia.
Igła i nitka.
Klej do tkanin.
Bukieciki były w wersji męskiej i damskiej.
Wersja damska, to pasek aksamitki z kwiatkiem i perełką, a męska to muszka z perełką.


Aksamitki pocięłam na paski długości 10 cm, złożyłam na pół, tak, aby łączenie wychodziło na środku paska i zszywałam na maszynie. Do wersji męskiej przez środek doszywałam cienką aksamitkę i doklejałam perełkę. Do wersji damskiej szyłam kwiatuszki (z szerszej aksamitki, paski długości ok 12 cm) i w środku doklejałam perełkę.





I jeszcze koszyczki.





Serduszko na obrączki.



Prezent.




A, jak u Was wyglądają zwyczaje weselne, czy też są bukieciki dla wszystkich, a może coś innego?

Udanych wakacji dla Wszystkich:)




22 komentarze:

  1. Takiej szwagierki jak Ty, to ze świecą szukać :). Widać, że włożyłaś w to wszystko dużo pracy. W moim regionie zazwyczaj wręcza się gościom podziękowania za przybycie np. ozdobne pudełeczko ze smakołykami lub zapakowane ciasto :). Pozdrawiam i również życzę udanych oraz bezpiecznych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy było trochę, ale bardzo lubię moją szwagierkę:)

      Usuń
  2. narobiłaś się Aguś - ale warto było - wsztstko pięknie zaaranżowałaś - taką szwagierkę bym chciał mieć choć do małej pomocy - a mam zołzę a nie szwagierkę - buziole ślę ogromne - Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie,ten wyjątkowy dzień wymaga wyjątkowej oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj napracowałaś się kochana, ale po prostu to wszystko wygląda genialnie:) Ten ślub musiał być bajkowy:)
    serdeczne ściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę był, jak będę miała zdjęcia to przygotuję posta:)

      Usuń
  5. O rany!!! napracowałaś się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęło mi to 5 dni wieczorami, dłuuugimi;)

      Usuń
  6. Wspaniałe prezenciki:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś mnóstwo pracy, to piękny gest z Twojej strony:)) Wszystkie prace wyszły ślicznie :)
    Ściskam serdecznie, Agness :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło, bardzo elegancko! Mam nadzieję, ze zostało to docenione, bo musiałaś się bardzo napracować :))))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło slicznie,musiało być kupę pracy,ale opłaciło się !
    Ja ostatnio dostałam na wychodne z wesela kawałek tortu,w kształcie prezenciku z kokardką,zapakowany elegancko...świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, gustowne dodatki i do tego w barwach narodowych. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co się robi takie coś na ślub?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne !!! Pomysł rewelacyjny, myślę, że goście byli zachwyceni, ja z pewnością bym była:)))
    Pozdrawiam Cie ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako panna młoda byłabym tym zachwycona <3
    Fajne serducho <3
    PS Zaglądam do Ciebie nie bez przyczyny. Wyszukuję twórczych blogów i zapraszam je do grupy, którą prowadzę na facebooku. Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię tam z nami. Jest to grupa tak samo dla Twórców, jak i dla Czytelników, atmosfera jest naprawdę cudowna, można podyskutować na twórcze tematy, jest wiele ciekawych konkursów, link party itd. Słowem brakuje tylko Ciebie Odnośnik do grupy: https://www.facebook.com/groups/blogiDIY/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...