środa, 1 kwietnia 2015

Stroiki wielkanocne



Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, bardziej przypomina minione święta, niż te nadchodzące.
Mam, jednak nadzieję, że nastroje mimo wszystko u Was typowo wiosenne i świąteczne.
Ze względu na moje koleje losu, co roku przygotowuję nie tylko ozdoby, które upiększają dom, ale także pamiętam o moich najbliższych, którzy odeszli.
Dlatego pokażę Wam stroiki, które przygotowałam, być może pomysł przyda się niektórym z Was.

Stroiki robi się w bardzo prosty sposób.

Wykorzystałam:
- kawałki płyty osb (mogą też być deski)
- długie śruby ok 10 cm
- wkłady do układania kwiatów żywych
- bukszpan
-sztuczne kwiaty
- siatka hodowlana (kupiłam w Castoramie na dziale Ogród).


W płytę wkręcamy śruby, następnie nakładamy gąbkę.
Formujemy koło z siatki, które drutem mocujemy do podstawy.
 W gąbkę wbijamy gałązki bukszpanu i kwiaty. Nasz stroik gotowy.










13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa kompozycja :) U mnie dziś trochę lepiej niż wczoraj ale wciąż wieje jakby się ktoś powiesił ;P
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda...
    U mnie nadal na przemian - wiatr, deszcz, grad i słońce....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kompozycje:-) A kredens w tle niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się tak bardzo, że napatrzeć się nie mogę!!!!
    Wesołych Świąt:) Dużo ciepła i radości:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. ciekawie wyglądają te stroiki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa Agunia!:-) Brawo! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne !!! bardzo oryginalne a przede wszystkim z żywych kwiatów. Ja nie lubię sztucznych i zawsze na grobach u swoich najbliższych stawiam żywe i zwykłe bukiety i wiązanki. twoja propozycja fantastyczna...może coś podpatrzę:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne dekoracje ! Życzę cudownych, ciepłych i spokojnych Świąt :)
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne - proste, ale jakie efektowne!
    Wszystkiego dobrego i Wesołego Alleluja, Kochana :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę na oczy takie cuda i jestem zachwycona! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...