piątek, 3 kwietnia 2015

A co na wielkanocny stół?





Domy zapewne ubrane w wielkanocne dekoracje, każdy kąt lśni czystością, jeżeli nie to ostatnie szlify. 
Większość z nas przygotowuje coś smacznego na stół wielkanocny,  bo przecież poza doznaniami zmysłowymi, kubki smakowe też trzeba zaspokoić.

W tym roku tradycyjnie, nie spędzamy Świąt Wielkanocnych w naszym domu, tylko wyjeżdżamy do mojego Brata i Bratowej. Ponieważ jest to spora odległość przygotowuję jedzonko, które z łatwością uda się przewieźć.



Obowiązkowo baba piaskowa, w tym roku pomarańczowa.



Upiekłam kapuśniaczki i pierożki z kaszą gryczaną z ciasta drożdżowego.



Pasztet pieczony.


Schab marynowany tydzień wcześniej i pieczony.


Szyneczka gotowana w specjalnej zalewie.


I nasza palma, która jest z nami od dobrych kilu lat: 


A u Was co podajecie Waszym najbliższym?

Kochani moi Wszystkim życzę 
Zdrowych i Radosnych Świąt.
aga





21 komentarzy:

  1. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności przygotowałaś :))) Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie smakowało :)

      Usuń
  3. Ale pięknie i smacznie...
    cudownych, pełnych radości Świąt wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj cuda przygotowałaś.Ja poprosiłabym o przepis na pierożki z kaszą gryczaną!!!JA też zrobiłam pasztet,muszę Wam pokazać przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana po Święyach będzie przepis Wesołych Świąt :)

      Usuń
  5. Jakie smakołyki,cudownych Świąt życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie Edytko także samych wspaniałości w te Święta :)

      Usuń
  6. Jutro mam wolne i mam nadzieję, że coś uda się zrobić i kupić....Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą to same smakowite kąski :)

      Usuń
  7. Patrząc na te wszystkie pyszności po prostu zgłodniałam !!! Wszystko wygląda niezwykle smakowicie i apetycznie:)
    Zdrowych wesołych i pogodnych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko Tobie i całej Twojej rodzince wszystkiego co najpiękniejsze :)

      Usuń
  8. Mmmmmm, pasztet :) Ja w tym roku nie zdążyłam z nim. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w otoczeniu najbliższych .
    Wesołego Alleluja .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych , radosnych Świąt w otoczeniu rodziny życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt Wielkiejnocy!
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowitości!! Serdeczności dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...