sobota, 28 marca 2015

Wielkanocne dekoracje


Kochani,
dziękuję Wszystkim za odwiedziny i liczne komentarze, nowych Czytających pozdrawiam. :-)

Święta, święta, jak mówi mój Młody "zajączkowe święta",  już są w naszych domach, w postaci licznych dekoracji.

U mnie dzisiaj dom również przybrał odświętną szatę, zapraszam. 


Są to gałązki brzozy, które związałam w warkocz i pomalowałam białą farbą akrylową. 
Następnie zaczepiłam styropianowe jajeczka.


Główną rolę na naszym stole odgrywa świeca Caritas.










Dekoracja w pokoju mojego Młodego.


Oczywiście ozdoba kominka i schodów, które już znacie:



Dla przypomnienia, o ozdobach kominka i wiankach zapraszam tutaj.

Kochani, szczęśliwych i radosnych Świąt Wielkanocnych. :-)

30 komentarzy:

  1. Już życzenia?? Jeszcze tydzień ciężkiej pracy a dopiero będzie laba świąteczna. Dziś zerkając na Twoje ozdoby, dodatki, wnętrza skojarzył mi się pałac królowej śniegu :-) Kolory są dopiero u Młodego a w salonie, na schodach wszechobecna biel i wszelkie jej odcienie :-) Kwiaty, ogień i żar z kominka ocieplają tę biel. Bardzo klimatycznie i miałabym bajkowe odczucia rozsiadając się na Twojej kanapie przy smacznej kawie... Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Kochana bardzo dziękuję, zapraszam Cię serdecznie, z przyjemnością wypiję z tobą kawę :)

      Usuń
  2. Pięknie :) Jak widać konsekwencja kolorystyczna daje niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię biel i fajnie, że to widać :)

      Usuń
  3. Hej widzę że masz dużo kryształów, sama nie posiadam ale mam do nich sentyment , ponieważ mój nieżyjący już wujek szlifował sam kryształy.Kiedyś gdy był to bardzo chodliwy towar wujek miał swoja pracownię i wytwarzał różne cudeńka, lubiłam tam przesiadywać i patrzec jak szlifuje, a patrząc na Twoje zaraz mi się to przypomniało, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo je lubię kryształy, wszystkie pochodzą z mojego lub mojego M domu rodzinnego, a nigdy nie widziałam, jak są wytwarzane, to musi być piękne :)

      Usuń
  4. Lubię takie proste naturalne dekoracje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę śmiało napisać - wyczucie umiaru i smaku!
    Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje świąteczne dekoracje są bardzo eleganckie dostojne i takie czyste. Piękne po prostu !!! U mnie w tym roku wkradł się kolor i to dużo żywego koloru, zapraszam już wkrótce:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przeczytać takie słowa od Ciebie Agatko, to prawdziwa gratka, również pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, na pewno z wielką przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  7. Wyszło bardzo fajnie, w moich ulubionych kolorach :) U mnie trochę różu do tej bieli ale niewiele, bo b&w rządzi :)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż od jakiegoś czasu, też u mnie bywa:)

      Usuń
  8. Pięknie, elegancko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie taka biała Wielkanoc... ale jest śliczna... Podoba mi się bardzo!!!
    Gustownie i z klasą... jak zawsze:)
    moc uścisków kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio cieszę się bardzo, że moje dekoracje się spodobały :)

      Usuń
  10. Piękne dekoracje. Też mam kilka kryształów, ale pochowałam do szafek, chyba je wystawię bo ładnie taka dekoracja z ich udziałem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, kryształy od jakiegoś czasu na nowo podbiły moje serce.

      Usuń
  11. Ależ pięknie i świątecznie! Możesz juz zacząć świetować bo ja jestem w lesie:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążysz, zdążysz i oczywiście, jak zawsze mile zaskoczysz :)

      Usuń
  12. U Ciebie widzę święta już pełną parą :-) Ja długo nie mogłam się zabrać za dekorowanie , dobrze że jeszcze jest parę dni :-) Pozdrawiam cieplutko :-)) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawiłam w tym roku na wcześniejsze dekorowanie, aby skupić się na spokojnie na kuchni :)

      Usuń
  13. Do Świąt już nie zajrzysz...? że tak się żegnasz życzeniami już ;)
    Piękne te Twoje dekoracje :) ja w tym roku nie mam serca do ozdób i dekoracji świątecznych, trochę je sobie podarowałam ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze pięknie wykombinujesz :)) najbardziej mi się spodobały te zajączki "kominkowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie było zajrzeć do ciebie w ten wichrowy poranek,spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...