środa, 7 stycznia 2015

Odnowiona witrynka

Dziękuję Wam Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze:)
Buziaczki.
Nowych Czytających i komentujących przyjmuję z uśmiechem od ucha do ucha:)
Kilka miesięcy temu mój Kochany M, przytargał do domu szafkę, taka mała, zniszczona, potraktowana przez byłych właścicieli farbą olejną, z dwoma różnymi szybami.
Wyjął z samochodu z pytaniem, chcesz?
Oczywiście, że chciałam, wystarczyło jedno spojrzenie i już znalazłam dla niej miejsce w naszym domu.
Jednak szafka stała sobie i cierpliwie czekała i czekała...



Przed samymi świętami zdążyliśmy ją oczyścić z farby.
Musieliśmy użyć opalarki, bo warstwa farby olejnej okazała się dosyć gruba.
Po  oczyszczeniu, szafka prezentowała się tak:

Następnie zdecydowałam się pomalować ją na biało farbą akrylową do drewna i metalu.
Zabieg powtórzyłam dwukrotnie.
Następnie mój M zamontował listwę ledową, która wspaniale podświetla zawartość szafeczki.
Zamówiliśmy szybki i półkę u szklarza.
Witrynka znalazła swoje miejsce w kuchni, wg mnie dodała jej wyrazistości:









Wszystkim jeszcze raz, aby ten Nowy Rok był spełnieniem naszych planów:)






aga





50 komentarzy:

  1. fantastyczna! Samych dobroci w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się bardzo podoba, chociaż do samego końca nie byłam pewna:)

      Usuń
  2. ah to ta szafka :) super, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak ta sama, co na instagramie, już się pojawiała.

      Usuń
  3. Cudowna !!! uwielbiam takie perełki:))) Świetnie wpasowała się w Twoją kuchnię, która zresztą jest bardzo ładna. Widzę, że i u Ciebie klimacik jeszcze świąteczny, "panna ładna" prezentuje się wyśmienicie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie jeszcze świątecznie, jakoś w tym roku nie możemy się rozstać z dekoracjami:)

      Usuń
  4. Piekna. Uwielbiam takie szafki. niestety MÓJ nie na wszystko się godzi, a i miejsca juz na takie rzeczy brakuje. Za to u Ciebie pięknie ta półka wygląda i to podświetlenie...MRRRRRR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już się przyzwyczaił do staroci, aby tą powiesić poprzednia wylądowała na strychu:)

      Usuń
  5. Przepiękna ta szafeczka . Kocham takie rzeczy, niestety o bieli mogę pomarzyć bo mój mąż kocha starocie pod warunkiem , że są w tradycyjnych ciemnych kolorach. Twoja szafka wygląda jakby wisiała w kuchni od zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szafka wpasowała sie idealnie, i jak czytam poniżej coraz to więcej sukcesów modowych ma Twoja córka, brawo, czy pójdzie w tę stronę. Pozdrawiam i gratuluję wspaniałej córki, ale to przeciez i Twoja i nie tylko zasługa, hi hi hi, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za córę mam nadzieję, że uda jej się spełnić marzenia :)

      Usuń
  7. Cóż, piękna i dodatkowo to dowód na to ,że klasyka broni się w każdej aranżacji i w każdym wnętrzu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne polaczenie starego z nowym. Robisz to ze smakiem. Ja tez kocham takie polaczenia- dodaja smaku i wyrazistosci domowi. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))) Lubię takie połączenia :)

      Usuń
  9. genialnie wygląda ta witrynka!!! i bardzo podoba mi się to podświetlenie w środku. musze i ja o czymś takim pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka taśma ledowa proste rozwiązanie, przyklejasz i gotowe :)

      Usuń
  10. Ona wygląda tam świetnie! Tak jakby była tam od zawsze. Bardzo podoba mi się podświetlenie i to, że półeczka jest ze szkła :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podświetlenie i właśnie szklana półka robią robotę :)

      Usuń
  11. Aga, wyszło świetnie. Przede wszystkim uroku dodały leciutkie szklane półki i podświetlenie. SUPER! :) S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylvuś dziękuję, zawsze mi czegoś brakowało w tym miejscu, bo poprzednia szafka nie pasowała :)

      Usuń
  12. Wyszło rewelacyjnie , świetna ozdoba i praktyczny mebelek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie sie wkomponowała a pomysł z listwą ledową wręcz genialny! Nie ma to jak światło, które dodaje niesamowitego uroku:-) Ja swojego P. też ścigam o światełko w witrynie i teraz mu nie odpuszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta listwa to super sprawa, tylko białe zimne światło :)

      Usuń
  14. Całkiem ładnie się prezentuje i potwierdzam jak moje poprzedniczki, że listwa ledowa jak najbardziej dobrze podświetla zawartość witrynki. Samych dobrych dni życzę w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Aga! Przepięknie odratowałaś ten biedny mebelek :) Prościutki, ładniutki, bez zbędnych ceregieli... Prostota sama w sobie.
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna jest!!!! Ależ mi sie wasze mieszkanko podoba...

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłaś dla niej idealne miejsce, wygląda jakby od zawsze tam była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie tylko ja mam takie wrażenie, dziękuję :)

      Usuń
  18. Ale mi się podoba... efekt wyszedł super!
    W ogóle bardzo lubie twoje wnętrza!
    ściskam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze ale fakny efekt!!!Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo Aguniu - piękną masz kuchnię - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. NIesamowity efekt.To miejsce w kuchnijakby wlasnie na nia czekalo.Cudowny klimat uzyskalas.
    snieg za oknem!!!!!!!!!!!!!!!!!bosko
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest piękna! Taka perełka nie zdarza się często ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrzę że członkiem twego bloga już jestem :) Niewiem jak to sie stało że tak długo u ciebie nie byłam , duzo straciłam , więc się chwilę u ciebie rozgoszczę :) Buziolki pa do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że odnalazłaś mnie na nowo, serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  24. Witrynka jest piękna!! jak ja lubię takie rzeczy.. również odnawiać, ale najbardziej już wstawiać na swoje miejsce w domu ;) Gadżety typu waga czy młynek są świetne! Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację najlepsze to wstawienie już odnowionego mebelka:)

      Usuń
  25. Bardzo mi się podoba, że ją oświetliłaś w środku. Przepięknie eksponuje wyposażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją zobaczyłam od razu o tym pomyślałam i w kuchni daje dodatkowe fajne światło :)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...