czwartek, 29 stycznia 2015

Lampy vintage black



Kochani, jakoś tak szaro u mnie w ostatnich dniach za oknem.
Śnieg leżał tylko jeden dzień i od razu buźka się uśmiechała, no ale niestety, takie są prawa natury.

Jak napisałam szaro, buro, ponuro, aby temu zapobiec w domach staramy się o przytulny nastrój.
Zapalamy świece, palimy w kominkach, zapalamy różnego rodzaju lampki.
Nawiązując do tematu, mam dla Was lampkę stołową, którą zaprojektowałam i wykonujemy sami z moim M. :)

Lampka daje bardzo przyjemne światło i tworzy wspaniały nastrój,
zapraszam:



  








Bardzo dziękuję Wam Wszystkim za odwiedziny i szczere komentarze, mają one dla mnie ogromne znaczenie, dzięki Wam wiem, że to co robię jest wartością dodaną.

Buźki,
aga 


33 komentarze:

  1. Piękne !!! Wszystkie Twoje prace są niesamowite. Jestem pod ich wrażeniem:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo dziękuję, Wiesz jak dużo to dla mnie znaczy :)

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie.Jesteście bardzo pomysłowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę taką lampę. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się zaskoczyć :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł, od razu wyobrazilam sobie taką z miedziana podstawą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana szukam materiałów, bo też o takiej myślę :)

      Usuń
    2. W razie czego dzisiaj widziałam farbę w sprayu miedzianą - można popróbować. A klosz huta szkła specjalnie dmuchała?
      Z tą żarówką wygląda superaśnie!

      Usuń
    3. Jeżeli możesz podaj mi nazwę farby, a do drewna będzie? Szukam miedzianych uchwytów podtrzymujących żarówkę i niestety nigdzie nie ma, ale może ten spray pomoże, spróbuję pomalować metalowe. Klosz zakupiłam w zaprzyjaźnionej hurtowni szkła (to wazon, ale jak widać doskonale się sprawdza :)

      Usuń
    4. Aga już mam, zboczyłam z drogi do przedszkola żeby zajechać do Brico i spisałam nazwę.
      http://www.denbraven.pl/produkt.php?idg=35&idm=1&zastosowania=
      to ta firma. Pisze, że do wszystkiego. Jak wyjdzie eksperyment to chyba po współpracujemy blogowo bo myślę, że byłoby pięknie! Daj koniecznie znać!

      Usuń
    5. http://www.denbraven.pl/produkt.php?idg=35&idm=1&podgr=94 i w zakładce "informacje logistyczne" są 3 odcienie - chrom miedziany

      Usuń
    6. Kochana dziękuję :) Wieczorkiem siądę do laptopa i ogarnę, dam znać :) A współpraca jak najbardziej :) buziaki aga

      Usuń
  5. Piękne i bardzo oryginalne:)
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam efekt Waszej pomysłowości :) na ostatnim zdjęciu wspaniale się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze skojarzenie z lampami - wykrywacz kłamst! hehe! Tak jakoś ta forma, no i dwie sztuki podziałały na moją podświadomość.
    Pomysł świetny! Bardzo orginalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo bardzo ciekawe!! Takich jeszcze nie widziałam ale i tak największą robotę robią żarniki w nich, są piękne!!
    Gdzie mogę taki żarnik kupić?
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana żarniki będą u mnie w sklepie, ale również możesz poszukać na allegro :)

      Usuń
  9. pięknie Aguniu isę prezentująte lampy - tak klimatycznie to wszystko wygląda - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampy super ale mnie urzekło biureczko z krzesłem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biureczka wyciągnięte z jakiejś starej piwnicy, a krzesło z drewutni miało iść do spalenia, odratowałam, dziękuję :)

      Usuń
  11. Super lampy! Chylę czoła za wykonanie :)
    Miłego wieczoru!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i Tobie również miłego wieczorku :)

      Usuń
  12. Uroczy i nastrojowy kącik z super lampkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...