czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczne schody



Dziękuję Wam Wszystkim serdecznie za wszystkie odwiedziny i komentarze,
jest to dla mnie kwintesencja prowadzenia bloga :)
Nowych Obserwujących mocno ściskam, mam nadzieję, że się Wam u mnie spodoba :)

Dzisiaj pierwszy post z cyklu, jak udekorowałam dom na Święta?
Tak się złożyło, że jako pierwsza w całości zakończona aranżacja to hol i schody.

Obiecałam sobie, że w tym roku motywem przewodnim u mnie w domu będzie szyszka, też zrobiłam, zapraszam:















I jeszcze karteczki, które powędrują do najbliższych:



Kochani do napisania:)

22 komentarze:

  1. Zaniemówiłam.... Nigdy wcześniej nie widziałam czegoś tak pięknego!!!!!! Cudne świeczniki, gdzie takie można upolować?

    Dodaję do ulubionych, wiedz że będę tu częstym gościem! :-)

    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję. Świeczniki są mojego projektu dostępne na www.fw.com.pl, zapraszam. Miło mi będzie Cię gościć, zaglądaj częściej:)

      Usuń
    2. Tak tak już odnalazłam.. :-) Zaczynam oszczędzanie!

      Usuń
  2. ślicznie, u mnie w tym roku też dużo szyszek :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny klimacik i bardzo ciekawy pomysł z oświetleniem listwy. Ps. mam taka samą gwiazdę betlejemską:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda w takim kolorze zawsze musi być:)

      Usuń
  4. Widzę, że i Ciebie opanowała magia światła :)) Uwielbiam światełka w święta, im więcej tym lepiej. Szyszkowa girlanda na poręczy wygląda przepięknie!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jestem zauroczona!!! CUDOWNIE! i te schody są takie piękne... i tak śnieżnie! Zdecydowanie moje klimaty!
    uściski przedświąteczne przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe oświetlenie - fajne świeczniki - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szyszki na barierce od schodów bomba! Wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie u Ciebie :) Zapraszam z wizytą do mnie , blog o pasji do shabby chic TUTAJ
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet na chodach świątecznie, super to wymyśliłaś. Pięknie prezentują się tam dekoracje...
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zdrowych wesołych, rodzinnych Świąt Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i oczywiście wzajemnie dla Ciebie i całej Rodzinki :)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...