poniedziałek, 24 listopada 2014

Wianki z szyszek




Moi mili Czytający, na wielu blogach pojawiają się już pierwsze dekoracje świąteczne.

Również zrobiłam przymiarkę i tak jak pisałam wcześniej, u mnie w tym roku święta będą szyszką płynące, w dekoracjach oczywiście:)
Jako pierwszy , bo przecież potrzebny dosłownie za parę dni, świecznik adwentowy, na zdjęciach jeszcze bez numerków, ale to we właściwym czasie:








Świecznik, tak naprawdę jest wiankiem:


















Dobrego tygodnia Wszystkim życzę i dziękuję za komentarze, wizyty:)



16 komentarzy:

  1. Ciekawie wymyśliłaś z kratką:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyszka prosty i elegancki zarazem materiał dekoracyjny- Pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Też już muszę pomyśleć o dekoracjach. Szyszki ładnie pobielone. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowo! ja chyba nie wpadłabym na taki pomysł:) u mnie dziś tez o wiankach z szyszek międzyinnymi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tą siateczką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja miałam wybrać się po szyszki do ogrodu a tu biało !!!! Przyszła zima, i chyba poczekam na odwilż, oby nie do wiosny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna naturalna dekoracja. U mnie dziś biało więc klimat iście przedświąteczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam już kiedyś, że szyszki to wspaniała dekoracja, która sprawdza się zawsze! Jest na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł !!! Bardzo ładnie prezentuje się ten wianek, a do tego ma jeszcze inne wykorzystanie...
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, Twoje wianuszki z szyszek Mnie zauroczyły... piękne są!!! Bardzo ładnie się prezentują!
    Uwielbiam szyszki:)
    ściskam kochana cieplutko i zapraszam do siebie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe rozwiązanie z siatką i do tego piękny szary odcień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne dekoracje,musze przynieśc sobie szyszki bo nie wyobrażam sobie dekoracji świątecznych bez szyszek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te szyszki. Bardzo wdzięczny temat - szyszki w dekoracji, bo dają wiele możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog! chętnie zostanę TU na dłużej!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...