wtorek, 7 października 2014

Szklane lampy




Bardzo dziękuję za tak miłe przyjęcie mojej witrynki:)
Dziękuję Wam gorąco za odwiedziny i komentarze:)

Cieszę się jak dziecko z każdej nowej Osoby, która decyduje się pozostać ze mną na dłużej:)

W poście o sypialni pokazywałam szklane lampy, które zaprojektowałam, a mój zdolny M wykonał, 
ponieważ cieszyły się one zainteresowaniem, postanowiłam poszerzyć ofertę sklepu  Fajne Wnętrze.



Lampy mają podstawę ze szkła ręcznie formowanego w Hucie Szkła, jest ono dosyć grube, ok. 6 mm. Wysokość podstawy ok. 24 cm, średnica 17 cm w najszerszym miejscu.
Do tego cudownego szkła dodaliśmy różne abażury:







Kochani moi serdecznie zapraszam do sklepu:)

Proszę Was również o opinie, bardzo są dla mnie ważne:)

15 komentarzy:

  1. Piękne te lampy... Proste i eleganckie!!!
    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampy są naprawdę fantastyczne !!! Ponieważ zajmuję się urządzaniem wnętrz...to nie jest powiedziane że nie skorzystam kiedyś z Twojej oferty:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie szklane lampy, mam kilka u siebie. Można tez coś do nich włożyć tak aby zmieniać dekoracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne i delikatne...takie lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i można do środka nawet coś włożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo ładne i dobrze wykonane. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej...ależ jest pięknie!!!Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. co za cudo!!!!! niesamowicie mi się podobają!!! :) już zaczynam zbierać pieniądze na nią!!!! Genialny pomysł! jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ostatnio takie same w Agata Meble :) Super

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne lampy,jak znam siebie nawpychałabym tam zaraz w to szkło,latem-muszli,jesienią -liści,zimą-szyszek :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajer. Właśnie takich potrzebuję. Moje klimaty. Już widzę je u siebie. Mamy tylko pytanie jaka jest wysokość całej lampy z owalnym kloszem. Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysokość lampy całkowita to ok. 42 cm:) Zapraszam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...