wtorek, 14 października 2014

Szafa lekarska, jako biblioteczka






Słońce za oknem cudownie świecie, promienie wpadają do każdego zakątka w domu:)
Tak samo Wy moje Kochane wpadacie do mnie coś zobaczyć, o czymś poczytać, dziękuję Wam za to bardzo gorąco:)
Wszystkim przesyłam bukiecik:)


A u mnie mała zmiana w pracowni, jak w tytule biblioteczkę zastąpiła szafa lekarska:)
Tak, to ta sama, które w lecie służyła za warzywnik:) 
Zdecydowałam się ją przenieść, ponieważ w zimie pod wpływem wilgoci i mrozu uległa by zniszczeniu, a bardzo ją lubię:)
Kilka fotek zapraszam:






Data produkcji według tabliczki to 1977 :)



Do napisania Kochani:)


31 komentarzy:

  1. rewelacyjna szafa, nie wyprowadzaj już jej stąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba w tym miejscu i na razie zostanie:)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba w takiej funkcji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też chociaż się miałam mieszane uczucia:)

      Usuń
  3. Różyczki cudowne a szafeczka?? no cóż mogę powiedzieć?? zazdrość mnie zżera i już!! cudowny vintage!! no i jest tylko o rok młodsza ode mnie hi hi hi, więc ja juz też jestem vintage:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty Kochana to jest kwiat wieku:) Ja to przy tobie vintage:)

      Usuń
  4. Dziękuję za piękny bukiecik:))) A szafa prezentuje się doskonale, cudownie ją przearanżowałaś, bardzo lubię takie metamorfozy:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napatrzyłam się na Twoją pracownię i zabrałam się za swoją pracownio-pokój gościnny - pokój zabaw:)

      Usuń
  5. Lubię takie mieszanki :))) s.
    Ps. Dziękujemy za różyczki

    OdpowiedzUsuń
  6. I to mi się podoba-wszechstronne wykorzystanie:-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie w tej roli,mam nadzieję,że zostanie u Ciebie dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostanie, zostanie, tylko nie wiem czy w tym miejscu, bo córa ma na nią ochotę:)

      Usuń
  8. Jesteś pomysłowa,wyglada świetnie. Dałaś jej nowe życie,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany ale Ci zazdroszczę takiej szafy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo ładnie!!!! Jest świetna!!!!
    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. O, pięknie się prezentuje w takim wydaniu.Ten kosz na górze też ładnie się z nią komponuje. Pozdrawiam:)))
    Jeszcze można zapisać się na moją rozdawajkę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a kosz trzymam tam moje skarby do szycia:)

      Usuń
  12. Została wspaniale zagospodarowana i wygląda super. No a do tego jest w moim wieku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do wieku szafa stara, ale Ty Kochana, oj jak ja bym chciała wrócić te kilka lat:)

      Usuń
  13. super pomysł wspaniale zagosodarowana szafka - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie mieć w domu coś, co ma historię. Szafka pięknie się wpasowała. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowe szafy można spotkać w IAHU gdzie robią cudowne renowacje takich szaf medycznych i meble industrialne robią cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...