poniedziałek, 27 października 2014

Aranżacja stołu z obrusem Tercja



Witam Wszystkich bardzo serdecznie:)
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze:)

Jakiś czas temu zgłosiłam chęć udziału w przedsięwzięciu  - Blogerki Testują - OBRUSY
które przeprowadza nasza koleżanka Sylvia z bloga: Velour Home (szczegóły akcji ) wspólnie ze sponsorem firmą Tercja (link do strony ).

 Znalazłam się w gronie ośmiu szczęściar, które uczestniczą w testowaniu, co sprawia mi wielką radość.

Dzisiaj mogę Wam zaprezentować obrus, a także aranżację stołu z obrusem Tercja.




Jakie są moje pierwsze odczucia?

1.Obrus elegancko zapakowany, może być doskonałym prezentem:)




2. Piękny materiał (gruby i o bardzo ładnej strukturze)
3. Estetycznie i dokładnie wykonany.
4. Bardzo dobrze się prasuje.

A teraz zapraszam na świąteczną kolację:)












Dziękuję, że dotarliście do końca, wiem, że zdjęć dużo, ale nie mogłam się zdecydować:)

A, jak się Wam podoba obrus?









22 komentarze:

  1. Piękny jest i bardzo elegancki,opakowanie robi wrażenie więc jak najbardziej może być prezentem. Wspaniale nakryłaś do stołu,aż ma się wielką ochotę do niego zasiąść.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ... i obrus i to co na obrusie - tworzy niesamowity klimat elegancji dostojeństwa i szyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu jak elegancko! :) Obrus bardzo ładny bez niepotrzebnych ozdobników, jak już mówiłam bardzo elegancki. Ale to co jest na obrusie to dopiero piękny widok. Idealnie nakryty stół, aż chce się wstać i pójść szykować stół na Wigilię :)

    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzi bardzo mi miło, sama jak nakryłam to pomyślałam od razu o świętach:)

      Usuń
  4. Zdjęcia piękne, obrus prezentuje się elegancko a stół przepięknie ubrany !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej Aguniu to u ciebie już święta - piekna aranżacja - a te hortensje suszone wspaniałę są - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana do świąt daleko..... Ale może komuś się przyda taka aranżacja:)

      Usuń
  6. podoba mi się i obrus i Twoja aranżacja stołu w całości - luksus:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrus ślicznie się prezentuje w Twojej scenerii-jest wręcz bajecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lussilu, o stworzenie takiego bajecznego klimatu właśnie mi chodziło, mam nadzieję, że się udało:)

      Usuń
  8. Obrus bardzo ładny, elegancki i już pomyślałam o świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dekoracja stołu bardzo mi się podoba, elegancja i klasa! Fotki jak z katalogu. Widać, że się przyłożyłaś do sprawy :-) Sam obrus wygląda na solidny, bardzo ładny.
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie nakryty stół... bardzo elegancko... naprawdę pięknie!
    pozdrawiam kochana cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrus i aranżacja piękne, do takiej świątecznej kolacji aż przyjemnie zasiąść...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż mogę napisać - PIĘKNIE!
    Cieszę się AGA, że obrus trafił w Twoje zdolne łapki.
    Miłego użytkowania :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie to wszystko Ci wyszło. :) A obrus pierwsza klasa. :)) Ja osobiście uważam że przy ważnych kolacjach/ spotkaniach piękny obrus to podstawa. :)
    W wolnej chwili zapraszam i do mnie na cudawiankiumaddy.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje, bo obrusik jest piekny, w sam raz na zblizające się świąteczne okoliczności:) Aranzacja na nim równie piekna jak sam obrus. Aż wzroku oderwać nie mogę :))
    Przyjemnego dnia życze.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...