środa, 24 września 2014

Zmiany w minimalistycznym pokoju nastolatki




Moi Kochani:)

Bardzo dziękuję za to, że mnie odwiedzacie i za każdy komentarz:)

Witam nowych Czytelników:)
Rok temu pokazywałam Wam pokój mojej  córy (dla przypomnienia: tutaj ), przez ten okres zaszły zmiany, pokażę nową aranżację pokoju:)



Wymieniłam krzesło, które uratowałam od spalenia (wymiana siedziska, trochę pracy z papierem ściernym i nowa farba):


Pamiętacie mój ogrodowy pomocnik?
Ponieważ, mamy takie dwie sztuki, jeden wylądował w pokoju:(w przyszłości planuję wymienić kółeczka na coś bardziej vintage, szukam).


Moja nastolatka coś tam maluje, potrzebowała miejsca,więc zrobiliśmy jej sztalugę z kilku listewek i starej stolnicy.

Deskę można ustawiać w pionie i poziomie, w zależności od formatu pracy:)




Manekina i "obraz z medali" pokazywałam w tzw między czasie.




W planach jeszcze, jakiś zgrabny hoker, aby  się dobrze malowało nastolatce.
I co sądzicie?
A jeszcze, miło mi poinformować, że Fajne Wnętrze pojawiło się na FB:

Zapraszam do sklepu, tam kilka nowych manekinów:


Do napisania,
aga






30 komentarzy:

  1. Pokój jak marzenie, jeszcze bym go trochę zagraciła ale jest fajnie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polinko moja córa to ascetka, jeżeli chodzi o wnętrza, najchętniej wszystko by wyrzuciła:(

      Usuń
  2. Wiesz, bardzo podoba mi się pokój twojej córki, jest taki ascetyczny kolorystycznie a przez to jest oaza spokoju.wyjątkowo piękny.u mnie w pokoju starszej córki szal kolorów i oriental.wlasnie zmienilysmy trochę wnętrze i juz niedlugo pokażę go na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo się cieszę, że tak go odebrałaś, to wypadkowa naszych wspólnych upodobań :)

      Usuń
  3. super to teraz wygląda: pokój- marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pięknie! Bardzo stylowo, klimatycznie, zdecydowanie wnętrze zachwyca, cudowny pokój:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wnętrze, choć nie wygląda na pokój nastolatki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokój jak z jakiegoś zamku więc i księżniczka zadowolona być musi :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne wnętrze , manekin dodaje uroku i stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO mi sie podoba, jestem nim zauroczona!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski pokój! Sama chętnie bym w takim zamieszkała:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zachwycam się obrazem !!!! Zdolna bestia !!!!!
    Najważniejsze aby mieszkająca była szczęśliwa , pokoik jest śliczny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, napatrzeć się mogę!!!! Piękny pokój, w bieli i szarościach.. tak jak lubię:)
    A krzesło no cudne po prostu... nic dodać nic ująć:)
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pokój. Moja szesnastoletnia córka uwielbia ogrom gadżetów, plakatów, zawieszek....Pokój jej to przeciwieństwo tego wnętrza i czasem marzę żeby zmienił się jej gust choć z drugiej strony to taki zagracony pokój też ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokoik wyszedł rewelacyjny !!! Bardzo klimatyczny, też mam nastolatkę w domu i na przyszły rok planujemy małą metamorfozę więc każda inspiracja się przyda...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny pokój!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  15. polaczenie drewna z biela - najlepsze polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokój z duszą i charakterem, SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokój jest piękny, a Ty jesteś bardzo kreatywna, sztaluga wyszła świetnie. Moja córka trochę maluje i ostatnio poprosiła o sztalugę, nie pomyślałam, że można wykonać ją samemu..
    Taki pokój z pewnością sprzyja inwencji twórczej, myślę że bardzo pasuje Twojej córce, z zacięciem artystycznym :) Pozdrawiam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam zrobienie sztalugi samemu, wbrew pozorom to bardzo proste :)

      Usuń
  18. Piękny pokój. Chciałabym mieć taki manekin :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobał Ci się manekin, jeżeli masz ochotę to zapraszam, mogę dla Ciebie wykonać :)

      Usuń
  19. To jak dobrze liczę już trzecia zmiana? Czy zaskoczę jeśli napiszę, że ta ciemna śliwka mi się podobała?:) Sama miałam kiedyś taki kolor w sypialce, ale na jednej ścianie. Obecnie króluje w dodatkach. Bardzo dziewczęco i subtelnie. Spokojnej nocy, pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację, już teraz znowu były zmiany:)

      Usuń
  20. Nie ma to jak kreatywni rodzice, nawet sztalugę wyczarują! po zmianach w pokoju widać, że panna dorasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, dorasta, dorasta, aż czasami, jak dla mnie za szybko;)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...