poniedziałek, 15 września 2014

Stara szkatułka




Piękną jesień mamy:)
W takie słoneczne dni, aż chce się tworzyć, odnawiać, nadawać drugie życie:)

Dziękuję Wam Wszystkim za odwiedziny i ślad w postaci komentarzy:)

Kilka lat chodziła za mną szkatułka na biżuterię, chodziłam oglądałam, ale żadna nie urzekła mnie na tyle, aby powędrowała ze mną do domu:)

Aż, tu nale podczas jednej z wizyt u Teściowej, Ta znając moje zamiłowanie do wszelakich staroci,
 podarowała mi starą szkatułkę, która należała jeszcze do jej mamy:)

Szkatułka była trochę zniszczona, wieczko się nie domykało.

Jak już wiecie dla mnie to nie problem,  skleiłam, oczyściłam i naniosłam biały wosk (chciałam, aby przebijały jej pierwotne kolory). Następnie wyłożyłam poszczególne przegródki materiałem lnianym naklejonym na gąbkę, a także zrobiłam przegródki na pierścionki:)

Z efektu jestem zadowolona i najważniejsze, jest to szkatułka z przeszłością, a takie przedmioty uwielbiam:)


A tak wyglądała przed:



A tak prezentuje się w mojej sypialni:









Udanego tygodnia dla Wszystkich
aga

18 komentarzy:

  1. Piękna metamorfoza. Uwielbiam takie przedmioty, bo mają duszę.
    Ściskam Aguś :))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylvuś, jak Wiesz ja również, nigdy nie mogę przejść obojętnie:)

      Usuń
  2. Cudowna zmiana zdolna kobietko!:-) Idealnie pasuje do toaletki:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lussi dziękuję, Wiesz to taka mała rzecz, a tak cieszy:)

      Usuń
  3. Rozbielona wygląda elegancko i pasuje do pokoju, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda wspaniale- i mi bliskie są przedmioty z duszą i historią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że wiele z nas bloggerek lubi takie przedmioty:)

      Usuń
  5. Znakomicie Ci to wyszło. Ja głowiłam się jak zrobić takie miejsce na pierścionki i w końcu znalazłam taką wkładkę do pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zmiana i jest miejsce na biżuterię i czas na wspomnienia, bo szkatułka z przeszłością:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła przepieknie... stała się taka lekka i elegancka!!!!
    Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszła fajnie,może będzie to rzecz przekazywana z pokolenia na pokolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszło:) Ale tego sekretarzyka to Ci zazdroszczę na MAKSA

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje w Twojej sypialni i zyskałą nowe życie:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...