czwartek, 11 września 2014

Renowacja krzesła


Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie:)


Dziękuję oczywiście za odwiedziny i komentarze, które są dla mnie wyznacznikiem, czy w dobrym kierunku podążam:)


Nowych Czytelników serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że będziecie stale obecni:)
Podczas letnich miesięcy nie mogłam się zmobilizować do działania, jeżeli chodzi o elementy wewnątrz domu, wiele projektów było rozpoczętych i tak sobie czekały.


Na szczęście teraz (o dzięki opatrzności) ruszam do przodu.


Krzesełko, stało u mnie od roku schowane, kilka miesięcy temu odnowiłam ramę - czyszczenie, malowanie szarą farbą akrylową, niektóre elementy potraktowane papierem ściernym, 
następnie biały wosk i miejscami wosk rustykalny.

Nastąpiła cisza w tym temacie, znowu na kilka miesięcy:(


Przyszła wena i krzesło gotowe - odbudowane siedzisko i oparcie, nowy wkład z gąbki, nowa tapicerka, wykończenie grubym sznurem.
Krzesło zostało obite materiałem lnianym  w kolorze ecri z firmy

Bio-Textil, bardzo cenię sobie ich materiały lniane, gorąco polecam.

Zapraszam:)








A przed renowacją i w trakcie wyglądało tak:








15 komentarzy:

  1. jakie śliczne biurko-toaletka cudowne:) i krzesełko pasuje idealnie. Piękny kącik :) pozdrawiam jestem zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesełko wyszło Ci piękne !!! Bardzo ładna kolorystyka i świetnie wygląda przy toaletce i manekinie oczywiście:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko,cieszy mnie, Twoja opinia, bo przyznam szczerze, że pierwszy raz zastosowałam szarość u mnie w meblach i nie wiedziałam, czy mi wyjdzie:)

      Usuń
  3. Wyszło pięknie! :) Dałaś mu drugie życie
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzesło jest jak stworzone do twojego domu:) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie wyszło to krzesło. Fantastyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, klasowe i bardzo pasujące do Twego wnętrza. Buziaki i cudownego w/kendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku cudownie przy tym biureczku wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Krzesło super ! Ile ja bym dała żeby takie mieć :) Pozdrawiam serdecznie :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło przepięknie kochana... przy tym sekretarzyku cudnie się prezentuje!!!
    miłego i słonecznego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie przedmioty "mają duszę", zachwyciłam się, serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami tak jest, że niektóre nasze projekty i plany muszą nabrać "mocy urzędowej", ale, jak widać to doskonale na przykładzie tego krzesełka, na dobre to im wychodzi! metamorfoza genialna, krzesełko wygląda bosko no i idealnie pasuje d sekretarzyka!! uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...