wtorek, 2 września 2014

Przyszedł czas na własny sklep:)



Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie:)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Nowi Obserwatorzy są dla mnie niczym perełki:)


Dzisiaj chcę Was zaprosić do mojego sklepu internetowego:

FW - Fajne Wnętrze


Postanowiłam go otworzyć za namową dobrych duszyczek, których na szczęście nie brakuje wokół mnie:)

W sklepie wystawiam moje prace: manekiny, świeczniki, dywany, poduszki, lampy i inne dodatki do domu.
 Z czasem planuję powiększyć asortyment o trochę ceramiki i wiele innych gadżetów do domu.

Odnośnik znajdziecie również po prawej stronie bloga:)

Moi Kochani serdecznie zapraszam:)




Będę również wdzięczna za każde udostępnienie
 i informację wśród Waszych znajomych i Czytelników:)

31 komentarzy:

  1. Gratuluje!! lece zatem do sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana gratuluje i pędzę do sklepu!:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje,powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i oczywiście rozwoju. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia !!! banerek zaraz umieszczę u siebie, zapraszam do umieszczenia mojego banerka u Ciebie:)))

    Pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję i umieściłam Twojego banerka u mnie, buziaki

      Usuń
  6. Ooo gratuluję:) oby się sprzedaż powiodła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką nadzieję, że będzie się rozwijać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł :) na pewno będę zaglądała nie tylko do bloga, ale i również do sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, jak najczęściej:)

      Usuń
  9. Serdecznie Ci gratuluję kochana i trzymam kciuki:)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, trzymaj każda dobra duszyczka potrzebna:)

      Usuń
  10. Gratuluję odwagi, ja się za swój sklep jakoś zabrać nie mogę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję, zobaczymy co z tego wyjdzie, jestem pełna nadziei i planów:)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Sylvuś dziękuję na pewno się przydadzą:)

      Usuń
  12. Gratuluję Aguniu otwarcia sklepu - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Serdeczne gratulacje i powodzenia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję przedsięwzięcia :). Zaraz tam lecę!
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam mam nadzieję, że coś Ci wpadnie w oko:)

      Usuń
  15. Super, gratuluję kochana, JUż lukam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...