sobota, 6 września 2014

Manekin rzymski



Moi Kochani:)

Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem, 1000 uśmiechów:)

Witam serdecznie Wszystkich nowych Obserwatorów:)
Dzisiaj pokażę Wam nowego manekina, który został oklejony zdjęciami, które zrobiliśmy podczas wakacji w Rzymie:)

Zdjęcia zostały wydrukowane na drukarce laserowej. Klej to zwykły klajster z mąki ziemniaczanej, zabarwiony brązową bejcą. Następnie pomalowałam manekina lakierem bezbarwnym.

Zapraszam:)












Do miłego zobaczenia:)

15 komentarzy:

  1. Co jeden,to ładniejszy:) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, przepiękny... nie dość, że śliczny to na dodatek z tak miłymi wspomnieniami!!!!
    Słonecznej niedzieli, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ze wspomnieniami, a i mam nadzieję, że nowemu nabywcy też będzie przypominał wspaniałe chwile spędzone w Rzymie:)

      Usuń
  3. Świetny pomysł !!! Manekin jest po prostu piękny:)))
    Miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Masz zdolne łapki Aguś. :))) s

    OdpowiedzUsuń
  5. matko święta, od nawet nie tygodni, ale miesięcy próbowałam dodać się do obserwatorów i dziś mnie bloger zaszczycił!!!!
    Wspaniale wygląda ten manekin
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi gościć Cię w moich progach i super, że się w końcu udało:) Zapraszam jak najczęściej:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...