wtorek, 12 sierpnia 2014

Ogrodowy pomocnik i biały komplecik



Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie:)
Pogoda w tym roku przynajmniej w naszym regionie nas rozpieszcza słońcem i upałami:)
Sprzyja to przesiadywaniu na tarasach, balkonach i w ogrodach.

Ostatnio udało mi się zdobyć super stoliczek - barek, który doskonale sprawdza się w roli pomocnika na tarasie.
Muszę jeszcze wspomnieć, o naczynkach pokazanych na zdjęciach. Jest to prezent, który bardzo przypadł mi do gustu:)

Maliny są dla Was częstujcie się, pochodzą z mojego ogrodu.

Zapraszam:)












Buziaki dla Was za odwiedziny i komentarze:)



20 komentarzy:

  1. Pomocnik balkonowy świetny. Bardzo podobają mi się szklane naczynia ze świecami:) A malinki w białych naczynkach prezentują się wyjątkowo pięknie:))) U mnie lato też śliczne, ale korzystanie z tarasu jest bardziej skomplikowane, ponieważ często popołudniu pada i trzeba wszystkie dekoracje chować, a tego bardzo nie lubię. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze nie mam zadaszenia:) I ten sam problem wszystko muszę chować, ale cóż może w przyszłym roku:)

      Usuń
  2. A u mnie pada... :(
    Pomocnik ciekawy, nie powiem...
    Chwytam ten największy talerz z malinkami i lecę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoliczek rewelacja !!! Naczynia bardzo pomysłowe i funkcjonalne. Przyjemnie jest posiedzieć przy takim stoliczku i jeść malinki z własnego ogródka w pięknych naczyniach:)))
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. super te stolik:) a malinki pyszne, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stolik. Swietnie wyglada ze szklem i biela

    OdpowiedzUsuń
  6. Stolik prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne naczynka,a stoliczek idealny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. juz chwalilam Aguniu na FG ale tu rowniez nie zaszkodzi pochwalic tak pieknej zastawy letniej - stoliczek taki to mi sie marzy chyba wyczruje sobie podobny do altany na omym poletku ogrodowym- oj slicznosci - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. U Mnie teraz leje i się chłodno zrobiło... aż żal tego lata:(
    A twój pomocnik kochana uroczy! Bardzo mi się podoba!
    BUZIAKI ślę

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi , ove your blog ! You have a new follower from Chile ñ
    Angélica

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie lalo cala noc i chyba już po upałach i nawet nie to cieszy... bo się nimi zmęczyłam...;-)
    Taki stoliczek zawsze przydatna sprawa na tarasie!
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też pogoda super i nawet delikatne ochłodzenie nie odstrasza by posiedzieć na tarasie. Pomocnik ciekawy...a maliny uwielbiam!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ten pomocnik. Spodobaly mi sie rowniez te "wazony" :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Maliny w tych białych naczyniach prezentują się pięknie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...