wtorek, 5 sierpnia 2014

Cudze chwalicie, swego nie znacie - Porcelana Wawel



Oj, oj, jak długo mnie nie było:)

Przepraszam za nieobecność, ale te upały jakoś nie zachęcają mnie do pracy. Wręcz odwrotnie.Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i wiele miłych słów:) Wszyscy mamy w domach naczynia, talerze  z których korzystamy codziennie podczas spożywania posiłków. Jak zauważyłam wiele osób jest zakochana w porcelanie rodem z zza granicy. U mnie porcelana Wawel codziennego użytku pochodzi z wałbrzyskiej fabryki porcelany Krzysztof. Powiem Wam szczerze jestem zauroczona jej prostotą i elegancją. Sprawdza się doskonale zarówno do prostych dań, jak i na eleganckim przyjęciu.





















Słonecznego tygodnia:)

40 komentarzy:

  1. Zgadzam się jest bardzo piękna, prosta i elegancka:) Taka jak lubię:)
    Buziaki i miłego dnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest i do tego w bieli:-) Mozna ja zestawiać z mozaiką innych kolorów i zawsze będzie pasować. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej dodaję bezbarwne szkło, metal lub granatowy bolesławiec:)

      Usuń
  3. Ponadczasowa, i wzorniczo i kolorystycznie. W jakimkolwiek stylu będziesz chciała nakryć stół - zawsze będzie pasować i wygladać elegancko. jestem za!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ! Klasyka broni się zawsze , nie potrzebuje ozdobników . Ps. każda kobieta chyba lubi porcelanę , Ty Aga lubisz ją bardzo, na dodatek masz jeszcze coś więcej to coś nazywa się "styl" .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu dziękuję za tak miłe słowa:)

      Usuń
  5. Serwis jest wyjątkowo piękny!!!W pełni zgadzam się z tym co piszesz,sama kupiłam dwa lata temu piękny biały zestaw polskiej firmy i nie ma pięniejszego:)Mamy cudowne wytwórnie zarówno porcelany jak i szkła.I tu znowu przyklasnę Tobie:musimy promować nasze marki a nie skandynawskie,niemieckie czy inne.Polskie jest dobre:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny. Uwielbiam białą porcelanę. Sama w domu mam Komplet z fabryki w Wałbrzychu.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna orcelana nasza Polska - no niestety wiele fabryk juz zaliczylo swoje zakonczenie dzialalnosci a szkoda w moim miescie az dwie fabryki - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo uwielbienia do angielskiej porcelany z motywem scenek rodzajowych, mam też mnóstwo polskiej porcelany. Jest u mnie jeszcze po mamie i babci. My ,kobiety PRL-u miałyśmy Wałbrzych, Tułowice, Lublanę , Wawel i przecudną Chodzież. Za nic bym się jej nie pozbyła. Ponadczasowe piękno, trzymam ją nie tylko z sentymentu. To miłe,że wraca moda na polskie produkty. Ja wciąż pamiętam ręcznie malowane talerze Włocławka, które wisiały niemal w każdym domu. A Bolesławiec? Podpisuje się dwoma rękami. My też mamy się czym chwalić. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolesławiec uwielbiam mam go całe mnóstwo, chwilowo większość spakowana na strychu z powodu braku miejsca, ale jedna witrynka zapełniona po brzegi cieszy oko, nawet mam posta o nim zapraszam.

      Usuń
  9. Twoja porcelana jest śliczna, elegancka, ponadczasowa, pasuje do wszystkiego:))) Ja mam podobną (CHODZIEŻ) i dostałam ją od babci na 18 urodziny...czyli trochę już ją mam bo podobnie jak Ty jestem kobietą po 40 !!! I myślę że jeszcze mi posłuży:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze polskie prześliczne:)

      Usuń
    2. Zapraszam do siebie, mam nowy adres bloga http://takpoprostudom.blogspot.com/
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ma w sobie cudną prostotę:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piekna-naprawde,.
    Ja w zeszlym tyg. wybralam sie na zakupy porcelany.Niestety nie polskiej,(nie mialam az tyle czasu,zeby pojechac do Polski)
    Kupilam tez biala..cos jest w tycej porcelanie....nie mozna przestac jej kupowac....i ciagle chce sie to wiecej...))
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj święta racja, co zobaczę to jest mi "potrzebne", a nie mam już gdzie trzymać:)

      Usuń
  12. Porcelana jest ponadczasowa zwłaszcza ta w bieli. Sama jestem wielką fanką białej zastawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna porcelana. Ja kiedyś pracowałam w Porcelanie Bogucice, malowałam różności bo z wykształcenia jestem zdobnik ceramik.
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. Już za chwilę będzie się działo na moim blogu bo ostatnio to serwuje tylko kawusie u Zosi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kolekcja i wygląda elegancko, a do tego jeszcze polska. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piekna, ale jka zawsze wszystko u Ciebie perfekcyjne i piękne! pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja zastawa jest piękna. Myślę, że każda kobieta marzy o tak bogatym zestawie.
    Już od jakiegoś czasu myślę o skompletowaniu polskiej zastawy właśnie z tej fabryki.
    Szukałam czegoś klasycznego, białego z wytłaczanymi wzorami i znalazłam.
    Mam nadzieję, że już niedługo pochwalę się na moim blogu. Pozdrawiam Cię serdecznie.;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, prosta zastawa. Ja jednak preferuje Fryderykę - też z Wawla i już od kilku lat zachwyca ona moich domowników jak i gości.
    Pozdrawiam Małgosia M

    Aby móc piękniej żyć ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Porcelana piękna, prosta i ponadczasowa, ale dziewczyny Wawel to jest porcelana z Wałbrzycha z wytwórni " Krzysztof" (czasy PRL-u) . W Krakowie nigdy nie robiono porcelany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, bo biała:)
    Biała, więc piękna;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczna biel zawsze będzie elegancka :), ja uwielbiam właśnie taką zastawę.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Porcelana wygląda naprawdę pierwsza klasa! bardzo ładna elegancka, można postawić i używać na każdą okazję. Ja mam słabość do przeróżnej porcelany, ale polskiej jeszcze nie mam niestety, ale to za sprawą tego iż mieszkam za granicą.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie na post o zastawie.... :)
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze porcelanę angielską, również bardzo ją lubię:)

      Usuń
  22. Znam i używam! Bardzo lubię to co polskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...