piątek, 6 czerwca 2014

Sztućce Fraget, a może Hefra?


Hejka, hejka:)

Taki piękny słoneczny dzień i jeszcze piąteczek:)

Jak zwykle zaczynam od podziękowań za odwiedzinki i komentarze:)


Witam również bardzo serdecznie Wszystkich nowych Obserwatorów:)

Jak to u mnie bywa, czasami przypomnę sobie o czymś, jak zobaczę u kogoś. Już tłumaczę, parę dni temu goszcząc u jednej z Was na blogu, zachwyciły mnie stare sztućce i wtedy przypomniałam sobie o moich, wciśniętych gdzieś między szpargałami. 
Niki dostała je kilka lat temu w prezencie, ponieważ zawartość i pudełko prezentowało się okropnie, 
nie zwróciłam na nie uwagi, tym bardziej córa. Leżały sobie i niszczały:(
Wyjęłam je i postanowiłam oczyścić, moje zdziwienie było większe i większe z każdą czyszczoną sztuką, prezentowały się coraz piękniej:)

Dodatkowo okazało się, że jest to komplet dla trzech osób  i każda sztuka jest oznakowana sygnaturą FH Met - 60. Pan Google podpowiedział, że jest to sygnatura warszawskiej firmy Fraget, która specjalizuje się w wyrobach srebrnych i posrebrzanych od 1848 r.

Komplet prezentuje się tak:


















Do miłego:)


12 komentarzy:

  1. Woooow jakie cudeńka. Uwielbiam takie perełki. W takiej oprawie aż miło zasiąśc do stołu:-) ps.u mnie leje od rana....a miało byc tak pieknie:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie słoneczko? jak fajnie...u mnie dziś cały dzień deszczowo i głowa mnie boli, ale sztućce piękne, po prostu prawdziwe skarby !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm Aguniu - mam pytanie - czy ty musisz mieć to samo co /?? -hihihi też mam niekompleytny komplet ale ogólnie to mnie już na tyle znasz że wiesz że nawet pół łyżeczki już teraz nie przetermanię - cudowne masz kompleciki - urzekł mnie ten w bordowym pudełku już ja wiem jak wykorzystałabym go - buziaczki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, ten w pudełeczku to ten sam komplet tylko przed wyczyszczeniem:)

      Usuń
  4. Jejku, przecudny komplet... Na Waszym miejscu przejrzałabym wszystkie zakamarki w poszukiwaniu zapomnianych prezentów... A ja sobie jeszcze popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no jestem pod wrażeniem!!!Szok!!!Ale masz cuda.

    OdpowiedzUsuń
  6. o, mamo...
    jestem zachwycona- są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka przemiana! Dałaś im nowe życie! Są cudowne! ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po oczyszczeniu cuda się zrobiły. Mam też sztućce tej firmy ale nie są w takim dobrym stanie jak twoje. Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie fraget i Hefra to teraz to samo, twoje oczyszczone sztućce wyglądają dokładnie tak samo jak ten zestaw http://sztucce.hefra.pl/pl/p/24-SZT-ZESTAW-OBIADOWY-SREBRNY-MODEL-IMPERIAL-KOLEKCJA-LIMITOWANA-/1111

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...