poniedziałek, 30 czerwca 2014

Pojemniki do kuchni i etykiety




I znowu mamy poniedziałek:)
U nas rano deszczowo, teraz na szczęście bez deszczu:)
Cóż robić w tak pochmurny dzień?
A no zabrałam się za nadrabianie zaległości rzeczy, które od dawna planowałam zrobić, ale ciągle było coś ważniejszego na tapecie:)
Mianowicie, od zawsze denerwowały mnie różne pojemniki, w których trzymałam: cukry, kasze, groch, fasolkę i takie tam inne potrzebne rzeczy. 

Kiedyś wpadłam na pomysł, że wykorzystam słoiki po kawie Jacobs,  z biegiem czasu nazbierało się tego trochę, tak, że zawartość czasami się myliła np. raz Niki zamiast cukru pudru do ciasta dodała mąkę ziemniaczaną:) 
Więc dzisiaj zrobiłam na każdy słoiczek etykietki, taka mała rzecz, a jak cieszy i ułatwia życie:)
Kochani dziękuję Wam za odwiedziny i to, że zostawiacie po sobie ślad, jestem z tego powodu bardzo uradowana:)

A może napiszecie mi jakie są Wasze sposoby, na utrzymanie porządku w mąkach, cukrach i kaszach?













19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne etykietki. U nas niestety leje jak z cebra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł dokonały:-) Ja nie mam dziś weny, jest masakrycznie śpiąco i leje od rana niestety....marzę o podusi i ciepłym łóżeczku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas pada cały czas, mały deszczyk ale pada. Siedzimy w domu , ja szyję , córka sprząta szuflady, trochę jej pomagam a młody śpi.
    Fajnie wyglądają te pojemniki, ja mam szklane zakręcane na mąki, cukry, a pojemniki plastikowe otwierane do kasz, płatków. Używam także puszek po mleku, bo tych ciągle u nas przybywa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak miałam dużą ilość puszek po mleku (mały pił Bebilon) to wtedy o tym nie myślałam i wszystko poszło do kosza, teraz żałuję - zostały mi dosłownie 3 sztuki. buziaczki dla Ciebie i dzieciaczków aga

      Usuń
  4. U nas dzis słońce,lecz jutro znów deszcz:( Pomysł z tymi słoikami,super !! I te etykietki,ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dziś słońce nawet świeciło ale wczoraj lało na maksa.Za chwilę lato przeleci i znów będzie zimno i brzydko. Świetnie wykorzystałaś słoiczki po kawie a ja tyle ich wyrzucam...Ot niemądra kobieta ze mnie ;P Etykietki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł, super ta czcionka bardzo elegancka. I jak pojemniki idealnie pasują do szuflady- na prawdę fajnie wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają takie ujednolicone słoje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na opanowanie rzeczy sypkich REWELACJA , a te słoiki wyjątkowo się nadają kształt gwarantuje maxymalne wykorzystanie powierzchni ... i do tego te estetyczne etykietki . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój pomysł na słoiki z etykietami rewelacyjny, ja również wszystko trzymam w pojemnikach, ale takich z IKEI i mam tam nklejone etykiety z podpisami:)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny domowy recykling a i zbiór godny prawdziwej mistrzyni kuchni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!! Prezentuje sie to pieknie!!!! Moja kawa niestetyki nie jest pakowana w tak piekne sloiczkiwiec mam wszystko w pudelkach Tuperware...
    POzdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł.Ja też mam podobnie porobione słoiki tyle że po dżemach:)
    ściskam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł! Ja w słoikach po kawie trzymam tylko przyprawy a mąkę, cukier, makaron i inne trzymam w pojemnikach z Ikei, które zafundowałam sobie w zeszłym roku..
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i jak elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł Aguś, od dzisiaj zaczynam zbierać pojemniczkach po kawie. :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  16. OJEJ, ALE TEGO MASZ!!! piękne pojemniczki:)
    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zostaly zrobione te etykiety,? Ostatnio tez wpadlam na ten pomysl, ale zastanawiam sie jak zrobic etykiety :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...