wtorek, 17 czerwca 2014

Ogrodów czas....

Witam :)

Dziękuję za odwiedziny i ślad w postaci komentarzy, bardzo mnie cieszą:)
Tak, jak w tytule nadszedł czas na przebywanie w ogrodzie i na tarasach:)
Mój ogród nie jest duży, a ilość roślin i kwiatów,  które chciałabym pomieścić ogromna....
Kochane Moje nie wszystko wygląda tak, jak sobie wymyśliłam, wiele rzeczy jest jeszcze do zrobienia, ale raz kozi śmierć:)
Zapraszam:)







Po budowie domu zostało wiele drewnianych desek, 
więc postanowiliśmy je wykorzystać na donice:)



Białe wiszące doniczki są zrobione prze ze mnie (plastikowe donice okleiłam masą szpachlową, dodałam łańcuchy i gotowe)















Doniczka ze starego patefonu:




24 komentarze:

  1. Pieknie,przepieknie!!!!
    Jak dla mnie to naprawde super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie super. Po prostu rewelacja i nie powinnaś mieć niedosytu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chcę czegoś więcej, chyba tak jak większość z nas:)

      Usuń
  3. Ja też Aguś uważam, że stworzyłaś wspaniałe miejsce. Gratuluję :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Klimatycznie i przepieknie. Białe mebelki prezentują się doskonale-zaczynam malowanie swoich:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny klimat panuje w tym miejscu.Jestem zachwycona,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fantastyczne mebelki!! Wszystko wygląda świetnie i aż ma się ochotę tam usiąść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny !!! Nie ważne czy duży, czy mały, ale jak wygląda, a Twój jest uroczy, widać ile serca tam włożyłaś. Bardzo klimatyczny i piekne roslinki w nim rosną:)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie.Masz super pomysły,bardzo Twórcza z Ciebie osóbka:)A meble masz fantastyczne:)Dobrze bym sie czuła w Twoim ogrodzie,bardzo jest w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNIE!!!!!! Podoba mi się wszystko, tak cudnie to zaaranżowałaś... Nic tylko wypoczywać

    OdpowiedzUsuń
  10. marzy mi się taki ogród. Siedziałabym z kawą na huśtawce wśród zieleni i leniuchowała ile wlezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe miejsce na relaks ,pięknie to wszystko wymysliłas ,nic tylko leniuchować :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miły kącik:) Widzę, że zioła pięknie rosną w lekarskiej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, chyba jestem u Ciebie pierwszy raz ale pół wieczoru poświęciłam na przejrzenie tego jakże ciekawego bloga. Z pewnością będę tu częstym gościem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, jest mi niezmiernie miło, że podoba Ci się to co robię:) Zapraszam:)

      Usuń
  14. Jest przecudownie i przytulnie. Nic nie trzeba już robić, jest doskonale.
    Pozdrawiam
    An

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko pozazdrościć!!! Jest i kącik na kawkę i do biesiadowania, i huśtawka, piękne kwiaty...wymarzone, piękne miejsce!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie u Ciebie Aguś, chętnie posiedziałabym sobie na słoneczku w otoczeniu Twoich kwiatów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, klimatycznie... w takim miejscu miło wypić kawkę lub zorganizować grilla...
    Pozdrawiam

    Magosia M
    Aby móc piękniej żyć... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Malutki ależ jaki piękny- dla mnie wręcz idealny i taki wymarzony- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia dzięki, bardzo go lubimy, cały czas zachodzą zmiany, zresztą, jak u nas wszystkich:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...