piątek, 27 czerwca 2014

Kapuśniaczek z młodych warzyw


Moje Kochane:)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Bardzo serdecznie witam wszystkich nowych Czytelników:)

Mamy lato, czas radości, wakacji, odpoczynku, czas nowalijek i świeżych warzywek:)
W tym okresie najbardziej mi smakuje i najczęściej go robię, to kapuśniak z młodych warzyw:)



Składniki:
1 młoda kapusta
3-4 marchewki
2 pietruszki
1 seler
2-3 papryki czerwone
1 koper włoski
2-3 kalarepki
1 mała cukinia
2-3 cebule
1 por
1 główka czosnku
1 sos pomidorowy (ja mam własnej roboty), ale mogą być pomidory z puszki

Przyprawy:
majeranek
sól
pieprz świeżo mielony
sos sojowy - jasny
ziele angielskie
liść laurowy
kminek
olej ryżowy

Przygotowanie:

Do dużego garnka wlewam 2-3 łyżki oleju. Na podgrzany olej wrzucam pokrojoną cebule, pora, czosnek, czekam chwilę do zeszklenia, ziele angielskie i liść laurowy, następnie wrzucam pozostałe warzywa, poza kapustą i cukinią. Jak warzywa się podduszą, dodaję kapustę i cukinię oraz sos pomidorowy i pozostałe przyprawy. Całość duszę na małym ogniu pod przykryciem około 1 godziny.
Podaję sam lub z młodymi ziemniaczkami z koperkiem.

Pycha:)











A jakie są Wasze ulubione letnie dania?



7 komentarzy:

  1. Nie jadłam nigdy wcześniej, ale musze przyznać ze wyglada smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yamii, wygląda smakowicie i pewnie jeszcze lepiej smakuje:-) Smacznego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadlam w PL,..dawno i bede musiala tez sama zrobic !!
    Wyglada przepysznie!!!
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi chodzi po głowie,a teraz juz całkowicie:)) Bardzo smakowicie wygląda,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny przepis!!!Aż mi ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany smaczku mi narobiłaś:))) Ja latem lubię wszystko co związane z sezonowymi owocami i warzywami:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio robiłam kapuśniaczek z młodej kapustki z pulpecikami z białej kiełbasy ! pycha ! tym bardziej, że kiełbasa swojej roboty !
    Typowo letnie dania, na upał, zdecydowanie chłodnik z warzyw z własnego ogródka !! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...