środa, 14 maja 2014

Szyfonowa biała bluzka - moje szyjątka



Moje Kochane:) 
Witam Was Wszystkich serdecznie w ten pochmurny dzień:)

Cieszę się, że znajdujecie chęci i czas na zaglądanie do mnie:)
Moja córa miała w piątek Sakrament Bierzmowania:)

Oczywiście poza aspektem duchowym, bardzo ważny był dla niej również wygląd zewnętrzny:)

Przeszłyśmy kilka jej ulubionych sklepów, obejrzała setki stron w necie i okazało się, że bluzka którą sobie wymyśliła jest nie do kupienia. I znowu padło na mnie. Zakupiłyśmy materiał, zrobiłyśmy papierowy wykrój i do dzieła. Przyznam szczerze, że jak zwykle się bardzo bałam co z tego wyjdzie, 
ale nawet poszło bez wpadek:) 
Najważniejsze, że córa jest zadowolona.











Przyjemnego wieczoru:)

8 komentarzy:

  1. Wyszła śliczna bluzka,zdolna mama:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tył :) Takie zwiewne i luźne bluzki znajdziecie w Cindirelli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szyfonowa bluzeczka. Będzie anielsko wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest! Zwiewna, kobieca i bardzo elegancka...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka Aguniu jest skromna i bardzo elegancka i tak właśnie podkreśliłaś jej lekkość i subtelność kobiecą - bardzo mi się podoba - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka śliczna, masz talent kochana, pozazdrościć:))) Bardzo oryginalna, skromna, ale zarazem ma klasę...Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...