wtorek, 6 maja 2014

Szklarnia, warzywnik



Kochani:)

Witam Was serdecznie w ten piękny słoneczny dzień:)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, proszę o więcej:)

Kilka tygodni temu byłam w odwiedzinach u sąsiada, tak, tak, tego od blaszanego wiaderka:)

Sąsiad narzędzia trzymał w starej  szklanej  szafie lekarskiej, gdy ją zobaczyłam  przyszła mi do głowy myśl, ta szafa to idealne miejsce na warzywnik. 

Trochę to trwało za nim zdołałam go przekonać, że szczypiorkowi i innym ziołom będzie w niej lepiej niż narzędziom, ale w końcu się udało. Półki wymieniliśmy na drewniane pomalowane na biało,  wewnątrz wyłożone specjalną folią.
Warzywka sadziłam i siałam z moim synkiem, a oto efekt końcowy.






















12 komentarzy:

  1. Świetne i pomysłowe wykorzystanie szafki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super pomysł i fajnie to wygląda :)
    Podoba mi się taka szklarnia - oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i masz swoją "szklaną chatynkę" :))) Bardzo pomysłowo. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz pomyślunek kobieto! Fantastycznie wykorzystana witryna i sąsiad dobry...masz szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł,świetnie to wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ rewelacyjny pomysł!!!A swoją drogą zazdroszczę sąsiada:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł miałaś extra teraz roślinki będą ci rosły jak w normalnej szklarni podziwiam cię za twe wspaniałe pomysły buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowa kobietka z Ciebie:-) Sąsiad świetny:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki skarb na narzędzia? Oj wstydź się sąsiedzie,wstydź! ;))))))
    Bardzo fajny pomysł miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super szklarenko-szafka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...