poniedziałek, 12 maja 2014

Mini toaletka Prababci


Witam moje Kochane Bywalczynie i Bywalców:)
Serdeczne uściski dla Nowych Obserwatorów, mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie u mnie coś dla siebie:)

Bardzo Wam Wszystkim dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

Dzisiaj o małej "toaletce", czy też szafeczce, sama nie wiem jak ją nazwać.

Ta piękna stara rzecz należała do babci mojego M, używała jej jako lustra i własnie toaletki - mini.
Babcia otrzymała ją od swojego Męża, który wykonał ją specjalnie dla niej. Na odwrocie lusterka widnieje odręcznie napisana data 11.09.57.

Szafeczkę oczyściłam i pokryłam trzema warstwami białego wosku, lustereczko chociaż spękane postanowiłam zachować oryginalne:)

Życząc miłego tygodnia, zapraszam do oglądania:)















17 komentarzy:

  1. Wspaniala staroc!!a to lustro tak pieknie zaznaczone zebem czasu po prostu extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Śliczny mebelek. Pięknie Ci to wyszło Aga (lustra nie wymieniaj - tak jest idealnie)
    :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i bezcenna rzecz!!!!!!!!!!!!! Lustro zostaw - dodaje uroku!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDNA jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafka z zębem czasu i z tym lustrem, cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Toaletka śliczna,cieszę się ,że zostawiłaś lustro,cudownie przywróciłaś ją do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo z duszą. Idealnie to wymyśliłas i wykonałaś! Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mam zaległości w blogowaniu - Aguniu śliczna szafeczka również bym zostawiła wiekiem spękaną szybke cudowne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga!!!!! Szafeczka jest ..... brak słów. I jeszcze taka rodzinna pamiątka. B. dobrze, że zachowałaś oryginalne lustro. W oryginalnym kolorze też była piękna. W białym prawdziwe cudeńko.
    Pozdrawiam.
    Małgosia M
    Aby móc piękniej żyć... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ...cos pieknego!!!! I wlasnie to lustro daje to COS ..)))
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne maleństwo- zachwyca mnie widoczny upływ czasu, ale tez miłość włożona w jej wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cos na temat historii :) http://kobiecosc.info/toaletka-historia-kobiecego-mebla/ wiedziałyscie o tym?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...