wtorek, 1 kwietnia 2014

Wiosna w blaszanym wiaderku i nie tylko


Moje Kochane Czytelniczki:)

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze, wszystkie mają dla mnie wielkie znaczenie i czytam je z ogromną ciekawością:)

Oczywiście nie zapomniałam o nowych Czytelnikach - witam Was serdecznie:)

W ostatnią sobotę poczyniłam drobne zakupy wiosenne - kwiaty, kwiatki, kwiatuszki.....

Jak wyszłam do ogrodu, aby posadzić moje śliczności, okazało się, że nic mi nie pasuje do bratków, donice, kosze, miski, wszystko wydawało mi się nie takie :(

Wtedy za płotem usłyszałam głos sąsiada, pytał co takiego porabiam, opowiedziałam o swoim "dylemacie", a ten po chwili przyniósł mi coś cudownego...... piękne blaszane wiaderko. 
Tak, wiedziałam, że moje bratki będą się w nim doskonale prezentowały:)











I jeszcze inne wiosenne wspaniałości:











Miłego wieczoru:)

17 komentarzy:

  1. Kwieciście się zrobiło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałoby się zaśpiewać: "Jak dobrze mieć sąsiada, jak dobrze mieć sąsiada, on wiosną się uśmiechnie, jesienią zagada. A zimą ci pomoże przy węglu i przy koksie, i sama nie wiesz kiedy, ułoży wam rok się"...
    Pięknie, wiosennie i słonecznie... Wiaderko cudo ;) ;) ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie,kolorowe,śliczne kwiaty:)A wiadereczko,super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiaderko niczego sobie, na dodatek vintage:) Wysyłam ci bukiet kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna u Ciebie ta wiosna, wiaderko super:) Zapraszam do siebie:) http://murawskaagata2.blogspot.com U mnie też wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ulał pasuje do bratków:) Śliczne wiosenne fotki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosennie i kolorowo. A wiaderko super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnego masz sąsiada:-) Wiaderko bomba! Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kompozycje kwiatowe!!!Cudowne.A sąsiada to masz niezłego,piękne to wiaderko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna wiosna u Ciebie:) A wiaderko to bym Ci zawędziła jak nic:) Cudnie wygląda z tymi bratkami....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, zachciało mi się ukwiecać już mój balkon. Tylko jakoś mam obawy czy to jeszcze śnieg nie spadnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kwiatki są urocze ale wiosenne bratki kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiadro z bratkami jest super a kwiaty w ogrodzie śliczne. Zazdroszczę takich kwitnących rabat u mnie w ogrodzie wersja dla nie mających czasu czyli iglaki, azalie, wrzosy itp . Tak miło popatrzeć na kwiaty ale u mnie bratki też już stoją w donicach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiadro Aguniu masz odlotowe - no super bomba i kwiaty wszystkie piękne dziękuję ci za ten wiosenny post aż u mnie zapachniało tymi kwiatami buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te Twoje kwiatki.
    Otrzymałaś na moim blogu wyróżnienie Liebster Blog.
    Więcej informacji u mnie.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, zajmę się tym jutro, bo dzisiaj wpadłam tylko na chwilkę:)

      Usuń
  16. Dopiero od niedawna zachwycam się zwykłymi wiaderkami :) jak u Ciebie! :)
    Pozdrowienia wiosenne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...