czwartek, 24 kwietnia 2014

Kryształy - nowa aranżacja kredensu



Witam Moi Mili:)))
Bardzo dziękuję za ostatnie odwiedziny i komentarze są one dla mnie wielką radością:)))

Miło mi powitać liczne grono nowych Czytelników:)))

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się na aranżacją kredensu, dotychczasowe szkło, jakoś mi nie współgrało z całością. Zresztą nie tylko mi, jedna z Was również o tym wspomniała.

Inspiracją do obecnej aranżacji była dla mnie Sylwia z bloga:  http://velourhome.blogspot.com/.

Sylvuś dziękuję:)

Postanowiłam zamienić zwykłe szkło na kryształy, teraz mi się o wiele bardziej podoba. 
Oczywiście z biegiem czasu na pewno uzupełnię zbiory;)

Czekam na  Wasze opinie.



A było tak:











20 komentarzy:

  1. podobala mi sie wersja ze szklem ,ale krysztaly chyba ladniej pasuja na kredensie.pewnie sie fajnie w sloncu odbijaja hiii,wiem bo tez mialam kiedys krysztaly i manie mycia ich i polerowania hiii,byleby tylko ladnie sie w sloncu odbijaly hiiii

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie klimaty, kryształy to piękny skarb..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkrywam je na nowo, w moim domu rodzinnym były od zawsze i jakoś zraziłam się do nich na parę lat, ale teraz zakochuję się na nowo:)

      Usuń
  3. Kryształów nie mam i jakoś nie pałam do nich miłością , jednak u kogoś podobają mi się. Może dlatego , że w domu rodzinnym było ich mnóstwo /i jest/ i kojarzą mi się z czasami biedy, gdzie kryształy dawało się w prezentach ślubnych. Chociaz ostatnio kupowałam szkło kryształowe w prezencie, było cudne, prawie nie cięte, grube i całe szczęście , że było przecenione bo kosztowało masę kasy.
    Na starym kredensie bardzo ładnie się komponują Twoje kryształy i w gromadce im do twarzy. Ale moją uwagę przykuło sreberko, bardzo ładny przedmiot !!! , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryształów jest pełno u mnie, pochowane w czeluściach kredensów, nie umiem wyrzucać dobrych rzeczy.
    Ku mojemu zdziwieniu córka wybrała sobie kilka, więc chyba jeszcze komuś posłużą ( choćby do ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryształy kojarzą się większości z głębokim PRL-em i może dlatego dziś są niezbyt lubiane:) Ja uważam, że są piękne, a wszystko zależny od aranżacji:) Na Twoim białym kredensie prezentują się ślicznie i bardzo pasują stylem do porcelany wyeksponowanej poniżej. Prawdziwe kryształy są naprawdę bardzo eleganckie. Pozdrawiam cieplutko, dziękując za odwiedziny. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż kryształy u nas obciążone są chyba jakimś piętnem...lecz w odpowiedniej aranżacji i scenerii zawsze prezentują się dostojnie. No i cóż kryształowe szkło włoskie kosztuje znacznie drożej niż zwykłe szkło, kryształowe lustro to jest lustro a nie szkiełko ... to tylko potwierdza ,że KRYSZTAŁ ma coś w sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, od razu zgadłam skąd ten pomysł:-) Super wyszło a srebrna misa przepiękna.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredens, czy witryna to fajna sprawa. Szkło i porcelana fajnie wyglądają. Ja mam witrynę w pokoju, trzymam tam talerze i inne bzdury. Chyba też powinnam jakoś ładniej ją zaaranżować... Rzeczywiście Sylwia ma gigantyczną witrynę i jeszcze większe pole do popisu. Twój kredens ze szkłem wygląda bardzo klimatycznie - podoba mi się :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguniu przede wszystkim pochwalić cie musze za kredensik - jest cudowny taki w moich klimatach a jeśli chodzi o kryształy to mie całe życie otaczają - mało mam szkłą nawet szklanki nie mam bo to nie mój styl oeszem mam szklanki ale z niezwykłago szkła rzeźbionego - udające kryształy - tak że więc ci powiem tyle wspaniale że kochasz takie rzeczy bo zawsze jest elegancja a nie jakaś tandeta - tak trzymaj buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Kryształy,ile moja mama ich ma.Tylko dziś leża na strychu.A widze u Ciebie idealnie sie wpasowały w styl:)) I ten kredens jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam krysztaly..szczegölnie gdy sa blyszczace...Pamietam ,ze jako dziecko "udalo" mi sie rozbic ogromna popielnice na.. miliny czesci...
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz tych kryształków! :)
    Miłego weekendu Agniesiu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kryształy stoją nadal w moim rodzinnym domu. Kiedyś ich nie znosiłam, szczególnie jak miałam je czyścić.
    Teraz poznaje je powoli na nowo i kto wie może skradną moje serce.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Dom moich Rodziców wypełniają kryształy- część to po prostu szkło, ale sporo jest też wykonanych z prawdziwych górskich kryształów- uwielbiam ten dźwięk, gdy uderzają o siebie:)
    A aranżacja kredensu cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka jestem zapracowana, ze nawet takich cudeniek nie zobaczyłam.
    Aga jest ślicznie i cieszę się, że się na kryształy skusiłaś.
    Dla mnie są taką biżuterią domku.
    Pozdrawiam :))) S.

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda ,że kryształy nie są lubiane tak jak na to zasługują,pewnie dlatego,że każdy je po prostu miał :)życze rosnącj kolekcji pieknego szkła i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kryształy kiedys byly hitem, potem sie od nich odeszlo, teraz znow wracaja:) bardzo ladnie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kryształki wracają do łask...Wszystko zależy od odpowiedniej kompozycji.

    Aby móc piękniej żyć... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...