poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Bliźniaczki Vintage - manekiny koronkowe


Dzień dobry moje Kochane:)))
Dzisiaj jest piękna słoneczna pogoda, aż chce się żyć:)))
Dziękuję Wam za odwiedziny i całą masę pięknych komentarzy, wszystkie są dla mnie bardzo cenne i każdy jeden czytam kilka razy:)

Z cyklu - manekiny ciąg dalszy.....

Przedstawiam Wam parę manekinów,  nazwałam je Bliźniaczki Vintage.
Są ozdobione gorsetami wykonanymi z koronki bawełnianej w kolorze naturalnego lnu.

Zapraszam:)


















Miłego tygodnia:)


Jeżeli ktoś ma ochotę mieć jednego z nich to zapraszam.



9 komentarzy:

  1. Ten biały mnie urzekł!!!! Piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne Aguniu ileż ty tej koronki zużyłąś zapewne mnóstwo metrów aczkolwiek powiem że ten manekin w kolorze ecru bardziej mi przypadł do gustu buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga -mają coś w sobie !!! ;) Moja sugestia , wprawdzie nie jestem specem od manekinów , ale przy czarnym manekinie może troszkę delikatniejsze połączenie przodu gorsetu dodało by więcej lekkości.Mam nadzieję ,że moja sugestia nie zostanie odebrana jako krytyka ale rada. Pozdrawiam i dziękuję Ci za komentarze i +1

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu, dziękuję za sugestię, ale niestety nie mogę już nic zmienić koronka jest przyklejona na stałe, próba oderwania może źle się skończyć dla całości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie kobiece! Jak dla mnie wersja na czarnym manekinie jest bardziej sexy:-) taka z pazurkiem:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze :O przepięknie wygląda ten biały !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...