piątek, 7 marca 2014

Manekin - Czarna Dama



Witam Moje Kochane:) 
Dziękuję za odwiedziny i liczne komentarze:) Bardzo miło mi również, że mam coraz więcej nowych Czytelników:)

Wiem, wiem, że Was zamęczam tymi manekinami, ale cóż, jak już zrobiłam to chcę Wam pokazać:)

Wprawdzie karnawał mamy już za sobą, ale "mała czarna" zawsze się przyda w szafie. Nowy manekin to właśnie Pani Czarna Dama...

Bardzo ciekawa jestem Waszych opinii:) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych i słonecznych tych kilku dni wolnych:)













6 komentarzy:

  1. Powiem,że mała czarna robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mała, i bardzo mało czarnego użyte :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te twoje manekiny Aguniu dziękuję za zyczenia wszystkiego dobrego również dla ciebie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu, fiu niezła ta mała czarna- rozumiem, że niedługo w nią wskoczysz i gdzieś wyskoczysz?:-) Pozdrawiam cieplutko K.

    OdpowiedzUsuń
  5. manekin prezentuje się wybornie,ale nie mogę się oprzeć pokusie by to ubranko znalazło inne zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...