wtorek, 25 marca 2014

Drewniany świecznik

Moje Kochane:)

Dziękuję za liczne odwiedziny i kreatywne komentarze pod postami, wszystkie mnie bardzo cieszą:)

Miło mi również powitać nowych Czytelników, mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie coś ciekawego:)


Buszując po blogach, natknęłam się na duże drewniane świeczniki, jako piękną dekorację wnętrz.
 Ja to ja, więc postanowiłam taki świecznik zaprojektować  i doprowadzić do jego wykonania. 
Zaczęłam od szkicu na tekturze (świecznik w naturalnych rozmiarach), następnie wycięłam kontury i wewnątrz zaznaczyłam wymiary.
  
Mam kolegę, który zajmuje się projektowaniem części metalowych dla jednego z zakładów produkcyjnych, więc postanowiłam poprosić go o przeniesienie mojego projektu do komputera,
 aby mógł powstać szablon, potrzebny do wytoczenia. Następnie przez allegro zamówiłam wycięcie metalowego szablonu, który trafił do zaprzyjaźnionego stolarza.

Chwilę to wszystko trwało, ale w końcu mam wymarzony świecznik.

Pomalowałam go ciemną bejcą i trzykrotnie pociągnęłam białym woskiem. Świecznik ma wysokość 60 cm.











Jeżeli podoba się Wam mój świecznik i macie ochotę mieć podobny u Siebie to zapraszam.

aga

20 komentarzy:

  1. Aguniu jestem zachwycona ogromnościa tego świecznika jego prostotą a zarazem pełną elegancją - cudowny buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, właśnie o taką wielkość mi chodziło:)

      Usuń
  2. Piekny! Ja uwielbiam swieczniki, mam je w każdym kącie mieszkania - dosłownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urok tego świecznika tkwi w prostocie on nadaje klimatu ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten świecznik,jestem zachwycona,lubię takie klimaty.Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i taki duży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale on duży! Bardzo fajnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki wielki,super!! I to krzesło jest cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny świecznik gratuluję samozaparcia w dążeniu do celu ale jak widać było warto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny i gratuluję pomysłu i wykonania. Ile może kosztować taki świecznik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej stolarz wycenia mi koszt wykonania, jak będę wiedziała dokładnie dam znać:)

      Usuń
  10. Fajny, ślicznie sie prezentuje :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały duży świecznik - rewelacja !!!!! - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski jest! Taki wysoki też by mi się przydał:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod duuuuzym wrazeniem!zarowno imponujacego swiecznika jak ib samego procesu, przez ktory przebrnelas!!!brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem dobry pomysł...Każdy świecznik na wagę złota, prawda?

    Pozdrawiam
    Małgosia M

    Aby móc piękniej życ...... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację świeczników nigdy dość:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...