wtorek, 18 marca 2014

Biel w salonie



Hejka moje Kochane!!!

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze, które są dla mnie wielką radością:)

Nowych Czytelników gorąco witam z nadzieją, że zostaniecie ze mną na dłużej:)

Dawno mnie nie było, ponieważ zabrałam się za remont w salonie i kuchni. Tak napatrzyłam się na sztukaterię sufitową, że postanowiłam spróbować zamontować u siebie:) Kolor ścian oczywiście biały (coś ostatnio tylko biały). Wcześniej miałam na dwóch ścianach tapetę w kolorze złota i ciemnej zieleni, ponieważ szkoda było mi ją zrywać, postanowiłam ją zamalować, a następnie przetrzeć papierem, tak, aby lekko była widoczna faktura:)

Kochane moje, dość gadania, zapraszam do oglądania i komentowania:)






















Dziękuję Tym, którzy dotrwali go końca:)
Buziaki:)

32 komentarze:

  1. Jak remont to i wiosna musi do Ciebie zawitać. Jakoś tak śnieżnie się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie wykończenie. Pomysł z tą tapetą świetny. Fajnie to Aga wygląda :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  3. NO to napracowałaś się !!! Ale listwy wyglądają super i pomysł z tapetą fajny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pracy było sporo, ale z efektu jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  4. Wiele pracy wykonane,super wyszło.Biel uwielbiam,slicznie jest:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z każdym pomalowanym pomieszczeniem w domu zakochuje się coraz bardziej:)

      Usuń
  5. Listwy wyszły świetnie,też miałam robić ale wiadomo jak to jest,ciężko się zabrać ;P Ostatnio ogólnie wszystko idzie mi jak po grudzie. Tak sobie patrzyłam,że wszystko fajnie,tylko brakuje mi żywych zielonych kwiatów.Byłyby fajnym akcentem do tej bieli :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz z tymi zielonymi kwiatami nie wiem dlaczego, ale nie chcą mi rosnąć w tym pomieszczeniu, może dlatego, że jest dosyć ciemne:)

      Usuń
  6. Ślicznie u Ciebie :-) Wpadł mi w oko żyrandol. Ściana z zamalowaną tapetą rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję, żyrandole z tej serii mam 3: ten, drugi przy sufitowy i kinkiet, bardzo je lubię:)

      Usuń
  7. Rewelacja , ściana z przetartą tapetą mistrzostwo . Taki wystrój to moje marzenie ale niestety tylko marzenie bo do moich starych mebli biel nie pasuje robi się za bardzo muzealnie.Twój wystrój białe kredensy białe ściany i stół w ciemnym kolorze rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo zastanawiałam się, czy pomalować, czy nie na biało, bo przed zielonym miałam szary i było bardzo zimno, zraziłam się do jasnych kolorów. Jednak teraz jak jest na biało bardzo mi się podoba.

      Usuń
  8. Zazdroszczę remonciku... Ja powoli się szykuję do zmian . Listwy bedę miała na pewno- marzę o nich. Nagapiłam się na Twoje zdjęcia i ... zainspirowałaś moje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie, spojnie i bardzo romantycznie . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, wykonanie po mistrzowsku! Listwy uwielbiam (sama je mam:-)) to taka wisienka na torcie, a tapeta WOW-pomysł i wykonanie rewelacja. Pozdr Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu wielkie dzięki, cieszę się, że mi wyszło:)

      Usuń
  11. Jak dla mnie super!!!Bardzo mi sie podoba,teraz będziesz mogła każdą nową porę roku lub święta przywitać nowymi kolorami w dodatkach:)Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam białe wnętrza, kwintesencja piękna jak dla mnie:) Twój salon przepiękny!

    ps. zapraszam na moje groszkowo-motylkowe candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba nie tylko mnie:)

      Usuń
  13. Pięknie u ciebie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kredensik bym trochę raczej zaaranżowała. Jeśli naczynia są rustykalne, to warto pomyśleć o innym akcencie dekoracyjnym zamiast współczesnego szkła. Pozdrawiam. : )
    izabella-decomanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, bardzo dziękuję za sugestię, pomyśle o tym:)

      Usuń
  15. Ogólne wrażenie b. pozytywne. Jednak dobrze byłoby te biele przełamać jakimś kolorkiem.
    Ale przecież wszystko przed Tobą- dopiero skończyłaś remont - masz teraz pole do popisu.
    Podziwiam za pracowitość. I bardzo fajnie wygląda ta przecierana tapeta.
    Pozdrawiam. Małgosia M

    Aby móc piękniej żyć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i elegancko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się bardzo ten masywny bufet z nadstawką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...