niedziela, 23 lutego 2014

Vintage - waga i młynek, biała


Moi Mili:)))

Dziękuję za komentarze i proszę o więcej...
Wszystkie są dla mnie bardzo ważne i bardzo, ale to bardzo mnie cieszą. Bardzo Wam dziękuję:)


Dzisiaj opowiem o małej rzeczy, którą udało mi się wypatrzeć w pewnej piwnicy.....

Odnowiłam i cieszy nasze oczy!!! Przy okazji stary młynek do kawy zyskał nowe oblicze.

Kochani , waga w roli głównej:)




A tak wyglądała, gdy ją wypatrzyłam:















Kochani super niedzieli Wam życzę:)

10 komentarzy:

  1. Świetna ta waga, w białej odsłonie jeszcze lepiej się prezentuje:)
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ciebie również miłej niedzieli:) Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  2. ależ cudowny zestaw!fantastyczna waga, i czuję,że moje młynki pójdą pod pędzel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zastanawiałam się nad młynkiem, bo miał piękny zielony kolor. ale teraz nie żałuję:)

      Usuń
  3. Waga mnie Aguniu zauroczyła buziaki ślę // a nad młynkiem ? - ja wiem i tak jest dobrze i było dobrze tak że się nie martw jakbyś nie zrobiła tak będzie pięknie _ Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna odsłona starych rzeczy. Uwielbiam takie metamorfozy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W białym im do twarzy:) Dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Właśnie takie dodatki tworzą klimat. Brawo Aguś :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana zmiana koloru. Takie dodatki to prawdziwe skarby w domu;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rasowe starocie! zazdroszcze szczegolnie wagi:-) pieknie odnowilas te cudenka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...