środa, 18 grudnia 2013

Święta tradycyjnie jeden miś TVN


Witam Kochane i Kochani Odwiedzający mojego bloga:)

Wielkie dzięki i dużo całusów za to, że ze mną Jesteście:) Moich Nowych Czytelników pozdrawiam serdecznie:)

W naszym domu ze Świętami wiąże się jeszcze jedna stosunkowo krótka, bo licząca tylko pięć lat tradycja. W tym okresie przybywa do nas jeden nowy domownik. Jest nim Miś z Fundacji TVN " Nie jesteś sam". I tak mieszkają już z nami:
Różyczka
Julia
Czesio
Wincenty
W tym roku do grona ulubieńców dołączyła
Fela.

Bardzo często kupujemy więcej maskotek są one pięknym prezentem, widoczne na zdjęciach: 
Wiktoria 
Antek
powędrują do dzieci z naszej rodziny.
A jak u Was?











Przyjemnego wieczoru:)


16 komentarzy:

  1. Taka pomoc jest bardzo potrzebna.Super sprawa z tymi misiami,sa cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te misie.
    Ja jeszcze nie kupiłam wszystkich prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki temu "Nie jesteście sami". Super przytulaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Misie są wspaniałe i jeszcze jak mogą pomóc dzieciakom to tym bardziej jestem na tak.Niestety w moim rossmanie nie było już a chciałam dla moich dziewczynek :(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kolekcja :) Też się muszę wybrać do rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Misiaki, niestety w tym roku zorientowałam się za późno i już nie dostałam :( rozeszły się jak ciepłe bułeczki
    ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś może na allegro, wiem, że były, taka sama cena i nic nie płacisz za wysyłkę:)

      Usuń
  7. Taka akcja to świetna sprawa . Ja nie mam komu dać takiego misia ale pomyślę jak pomóc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią warto pomagać:) Uściski :)

      Usuń
  8. Jesteś dobrym człowiekiem Aguś :) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylvia, przecież to nic takiego:) Uściski:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...