czwartek, 12 grudnia 2013

Kosz słodkości na Święta, pozytywka i ogień




No to ja też zaczynam:)

Dzisiaj kosz słodyczy, 
który przygotowałam dla Rodzinki i Gości na okres świąteczny.
















W tym okresie oczywiście nie może zabraknąć prawdziwego ognia w kominie i ten cudny zapach palonego drewna unoszący się w całym domu....





I jeszcze cudna pozytywka:








A także przymiarki do ozdobienia świeczników:






Pozdrawiam Was bardzo serdecznie w ten gorączkowy czas przygotowań:)




10 komentarzy:

  1. Uwazaj, bo jesli zapach palonego drewna unosi sie w domu, a nie POZA nim, czyli przez komin, to mozecie sie zaczadzic :)))
    U mnie, z wiadomych przyczyn, ani sladu swiat. Nie mam do tego glowy. Wigilie organizuja corki u siebie, ja nie mam sily.
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mnie tak zaskakujesz Aguniu swą pomysłowością -pozytywka śliczna kominek jak ja zawsze marzyłam o czymś takim miałam ale tatko nigdy w nim nie palił nie wiem czemu a na słodycze przyjeżdżam do ciebie rezerwuję pół kosza bo kocham czekoladki a jeszcze taki jak widzę to już byś mnie z tego kosza nie odgoniła pa buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkości. Mniam ..... :)) s.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kosz słodkości, kula pozytywka piękna a ognia w kominku oj zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł doskonały i cudnie wykonany - aż żal rozpakować i zjeść:-) Buziaki Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominek obowiązkowy. Uwielbiam rozpalać w nim. A słodkości bym sama schrupała. Że też wytrzymałaś przy pakowaniu i nie schrupałaś wszystkiego od razu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wieczorem siedzieć przy kominku i jeść czekoladki. Świeczniczek z kryształkami cudny.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w domu też sie robiło takie kosze albo trochę inaczej:talerze i na pięknych talerzach układało się słodycze.Fajny zwyczaj.Piękny klimat u Ciebie!!!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNIE ... a Świeta na Biało , ozdoby ,świeczniki ,choinka w szydełkowych ozdobach, poz tym ,że są przepiękne i może zrekompensują zapowiadającą się jesienną pogodę. Pozdrawiam - i stram się nie ulegać Świątecznej panice i gonitwie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...