poniedziałek, 16 grudnia 2013

Kominek i świeczniki w świątecznej szacie


Witam Moje Kochane:)

Dziękuję Wam Wszystkim za piękne komentarze i przede wszystkim odwiedziny:)

Jak się rozpisałam, to się rozpisałam, ale co zrobić kiedy tyle chcę Wam pokazać:)

Zastanawiałam się nad ozdobą mojego kominka, powiem szczerze, że przeglądałam Wasze podpowiedzi, szukałam inspiracji w necie, bardzo dużo z nich podobało mi się, jednak nie pasowały do mojego wnętrza. 

Dlatego postanowiłam zostawić ozdoby z poprzedniego roku, dodałam tylko tiul i pióra.
Przy okazji ubrałam świeczki w świąteczne szaty.























Przyjemnych przygotowań świątecznych:)

15 komentarzy:

  1. Masz cudowne ozdoby,te na kominku są piekne!! I ta biała choinka,z poprzedniego postu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze zrobilas Aga, rzeczywiscie pasują do Twojego stylu :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że już możesz siadać do stołu wigilijnego. Wszystko cudnie przygotowane. Je muszę jeszcze trochę pobiegać. Pozdrawiam i całuski ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, jeszcze i mnie też nie wszystko gotowe, ale do przodu:) Buziaki:)

      Usuń
  4. Aguniu jak ty to pięknie wszystko zaaranżowałaś - śliczne wszystko jest tak dużo tego że nie będę z osobna dziś wymieniać - wigilię będziesz mieć piękną buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, niestety Wigilia na wyjeździe, jadę do mojej siostry do UK, zobaczymy jak będzie, na pewno opiszę:)

      Usuń
  5. Ślicznie, bardzo delikatnie i stylowo. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czerń i biel, zdecydowanie to moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...